بهترین ساعت های طرح اپل واچ و اپل واچ اولترا

ساعت‌های اپل واچ کیفیت و ویژگی‌های کاربردی خوبی را ارائه می‌دهند؛ اما در کنار کیفیت از  قیمت بالایی برخوردار شده‌اند. اپل واچ طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد که ممکن است بخاطر قیمت بالای آن امکان خرید این محصول را نداشته باشند. برخی برندهای متفرقه اقدام به تولید و عرضه محصولاتی کردند که شباهت بسیار زیادی به محصولات این برند دارند و برخی ویژگی‌ها و سنسورهای آن را درون خود جای داده‌اند؛ البته این نکته قابل توجه است که صرفا این محصولات شباهت ظاهری با محصولات اپل دارند و نباید کیفیت بالا و ویژگی‌های پیشرفته آن‌ها را از محصولات طرح اپل واچ انتظار داشت. در این مقاله قصد داریم بهترین مدل ساعت طرح اپل واچ را معرفی و درباره ویژگی‌های آن توضیح مختصری بدهیم تا درصورتی که نیاز به بهترین اپل واچ فیک داشتید بتوانید به راحتی انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

بهترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ

در ادامه برخی از بهترین مدل‌های ساعت طرح اپل واچ و اپل واچ اولترا را معرفی و درباره اطلاعات و ویژگی‌های آن صحبت خواهیم کرد.

ساعت هوشمند اچ کی مدل HK9 Ultra 2 Max

ساعت هوشمند اچ کی مدل HK9 Ultra 2 Max بهترین های کپی اپل واچ اولترا محسوب می‌شود. این ساعت صفحه‌نمایش 2.12 اینچی از نوع IPS LCD دارد که رزولوشن 520 در 485 پیکسل را ارائه می‌دهد؛ همچنین همانند اپل واچ اولترا فرم صفحه‌نمایش آن مستطیلی است. با استفاده از فناوری بلوتوث به کار برده شده در این محصول می‌توانید به گوشی‌های مبتنی بر اندروید 7 به بالا و iOS 10 به بالا وصل شوید. سنسورهای در نظر گرفته شده برای این ساعت می‌توانند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری کنند. روی بدنه ساعت میکروفون و اسپیکر قرار گرفته که با استفاده از آن می‌‌توانید اقدام به برقراری مکالمه کنید؛ همچنین این ساعت از اعلان‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ساعت پشتیبانی از استاندارد IP67 و باتری 320 میلی‌آمپر ساعتی را می‌توان نام برد. این محصول بهترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ اولترا محسوب می‌شود.

 

قیمت ساعت هوشمند اچ کی مدل HK9 Ultra 2 Max

 

ساعت هوشمند مدل HK9 Pro Plus

بهترین ساعت طرح اپل واچ را می‌توان ساعت هوشمند Hk9 Pro Plus نام برد. این ساعت هوشمند مستطیل شکل سنسورهایی برای سنجش اکسیژن خون، شمارش ضربان قلب، سنجش فشار خون و گام شمار دارد. با داشتن بلوتوث نسخه 5.2 به راحتی می‌توانید اتصال سریع و پایداری با گوشی‌های مبتنی بر اندروید 7.0 به بالا و iOS 10.0 به بالا وصل شوید. با استاندارد IP67 می‌توانید مطمئن شوید که این ساعت مقاومت نسبی در برابر رطوبت و گرد و غبار دارد. منوی ساعت را می‌توانید به فارسی تغییر دهید؛ همچنین این محصول از اعلان‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری آن 420 میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده که در استفاده معمولی 3 تا 5 روز شارژدهی خواهد داشت. در صورت نیاز می‌توانید به راحتی از طریق اسپیکر و میکروفون قرار گرفته روی ساعت اقدام به برقراری تماس و مکالمه کنید. صفحه‌نمایش این محصول اندازه 2.02 اینچی دارد و از نوع AMOLED است. ساعت طرح اپل واچ از صفحه‌نمایش همیشه روشن نیز پشتیبانی می‌کند.

 

قیمت ساعت هوشمند مدل HK9 Pro Plus

 

 

ساعت هوشمند ایمیکی مدل SF1

ساعت هوشمند طرح اپل واچ ایمیکی مدل SF1 ویژگی‌های متنوعی را درون خود جا داده است. این محصول ابعاد 45.8 در 37 در 10.2 میلی‌متر و وزنی برابر با 39.8 گرم دارد. برای اتصال آن به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS می‌توانید از بلوتوث نسخه 5.2 کمک بگیرید. صفحه‌نمایش این محصول 2.01 اینچی است و پنل سوپر امولد دارد که رزولوشن 502 در 410 پیکسل را نمایش می‌دهد. پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام‎‌ها از دیگر امکانات این محصول به شمار می‌رود. جنس بدنه ساعت آلومینیومی است و با داشتن استاندارد IP68 می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار مقاومت نسبی داشته باشد. به کمک میکروفون و اسپیکر قرار گرفته روی بدنه ساعت می‌توانید مکالمه کنید. حسگرهای آن قادر به اندازه‌گیری ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، گام شمار، پایش وضعیت خواب و میزان استرس هستند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان پشتیبانی از 100 حالت ورزشی و باتری 280 میلی‌آمپر ساعتی از دیگر قابلیت‌های این محصول هستند.

 

قیمت ساعت هوشمند ایمیکی مدل SF1

 

ساعت هوشمند اچ کی مدل HK9 Pro Max Plus

یکی دیگر از گزینه‌ها در معرفی بهترین اپل واچ فیک ساعت هوشمند HK9 Pro Max Plus است. این محصول قابلیت برقراری مکالمه از طریق بلوتوث را دارد و از اعلان‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. باتری قرار گرفته در دل آن ظرفیتی برابر با 320 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و در حالت استندبای بین 5 تا 7 روز شارژدهی خواهد داشت. صفحه‌نمایش این ساعت هوشمند 2.02 اینچی است و پنلی از نوع امولد دارد. حسگرهای این ساعت می‌توانند میزان اکسیژن خون، ضربان قلب، کیفیت خواب و قدم‌های طی شده را محاسبه کنند و اطلاعات مناسبی از عملکرد بدن در اختیارتان قرار دهند. با توجه به داشتن استاندارد IP67 این محصول در برابر رطوبت مقاومت نسبی دارد. بلوتوث نسخه 5.1 باعث می‌شود تا این ساعت هوشمند را به گوشی وصل کنید.

 

قیمت ساعت هوشمند اچ کی مدل HK9 Pro Max Plus

 

 

ساعت هوشمند مدل I-Ultra

یکی دیگر از ساعت‌های قرار گرفته در لیست بهترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ اولترا 2، ساعت هوشمند مدل I-Ultra است. این ساعت هوشمند از طریق بلوتوث به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS وصل می‌شود؛ همچنین از طریق بلوتوث و با کمک میکروفون و اسپیکر قرار گرفته روی بدنه می‌توانید به تماس‌های دریافتی پاسخ داده و بدون نیاز به گوشی از طریق ساعت مکالمه کنید. صفحه نمایش آن طراحی مشابه اپل واچ اولترا دارد و در نگاه اول تشخیص این دو مدل را از هم سخت می‌کند. پشتیبانی از منو و اعلان‌های فارسی از دیگر قابلیت‌های I-Ultra محسوب می‌شوند. سنسورهای قرار گرفته روی این محصول می‌توانند سطح اکسیژن خون و ضربان قلب را محاسبه کنند.

 

قیمت ساعت هوشمند مدل I-Ultra

 

ساعت هوشمند سی بای مدل W1 Plus

آخرین گزینه قرار گرفته در معرفی بهترین ساعت طرح اپل واچ را می‌توان ساعت W1 Plus نام برد. این محصول صفحه‌نمایشی 1.9 اینچی از نوع IPS دارد و رزولوشن 320 در 385 پیکسل را نمایش می‌دهد. با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 می‌توانید به انواع گوشی مبتنی بر اندروید و iOS وصل شوید و محدودیتی از بابت سیستم عامل گوشی نخواهید داشت. با داشتن استاندارد IP68 می‌توان مطمئن شد که ساعت در برابر پاشش آب و رطوبت مقاومت نسبی دارد. ظرفیت باتری آن 270 میلی‌آمپر ساعت است و در حالت استندبای 10 روز شارژدهی دارد. W1 Plus مشخصات دیگری مانند پشتیبانی از 8 حالت ورزشی، سنسورهای سنجش خون، ضربان قلب و سنجش سطح اکسیژن، داشتن اسپیکر و میکروفون برای مکالمه، قابلیت کنترل موسیقی و کنترل دوربین نیز دارد.

 

قیمت ساعت هوشمند سی بای مدل W1 Plus

 

جمع‌بندی

در صورتی که نیاز به ساعت هوشمندی دارید که شباهت زیادی به اپل واچ داشته باشد و در عین حال ساعت هوشمند ارزان قیمت نیز باشد، مقاله بهترین مدل ساعت طرح اپل واچ را مطالعه کنید. در این مقاله بهترین ساعت‌های طرح اپل واچ را با ویژگی‌های کاربردی و قابلیت‌های آن معرفی کردیم. اکثر این ساعت‌های سنسور اصلی سنجش اکسیژن خون و ضربان قلب را دارند و قابلیت مکالمه نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

سوالات متداول

بهترین ساعت طرح اپل واچ اولترا کدام مدل محسوب می‌شود؟

ساعت هوشمند اچ کی مدل HK9 Ultra 2 Max بهترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ اولترا محسوب می‌شود که قابلیت‌هایی مانند مکالمه و پشتیبانی از اعلان فارسی را ارائه می‌کند.

بهترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ کدام است؟

بهترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ ساعت هوشمند ایمیکی مدل SF1 است که قیمت مناسبی دارد و از قابلیت‌های متنوعی نیز برخوردار شده است.

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مقایسه ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس با گلکسی A55

گلکسی A55 به آخرین نسخه از رابط کاربری سامسونگ، یعنی One UI 6.1 مجهز شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *