بهترین روش یادگیری زبان فارسی برای خارجی ها – فرادرس

۰ بازدید

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ تیر ۱۴۰۳

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

برای یادگیری هر زبانی روش های مختلفی وجود دارد از کلاس های خصوصی و گروهی تا پکیج های آفلاین و همچنین نوع برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین یا حضوری که هر کدام براساس شرایط زبان آموزان مناسب آن ها است.

فهرست مطالب این نوشته

یادگیری زبان فارسی برای خارجی ها که برای تعامل بهتر و راحت تر می خواهند این زبان را آموزش ببینند بسیار جذاب و چالش برانگیز است و باید از بهترین روش ها برای آموزش استفاده شود تا بتوانند براحتی از همان جلسات اولیه زبان فارسی را استفاده کنند.

چرا یادگیری زبان فارسی

زبان فارسی یکی از زبان های قدیمی و زیبا در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی است. این زبان، در کشور ایران به عنوان زبان رسمی شناخته می شود و در طول سالیان متمادی دستخوش تغییرات شده و امروزه فارسی که مردم ایران صحبت می کنند یک فارسی مدرن است که تغییرات زیادی نسبت به گذشته داشته است.

با یادگیری زبان فارسی فرصت آشنایی با فرهنگ و ادبیات غنی فارسی را می گیرید مخصوصا شعر فارسی که بسیار تاثیرگذار و زیبا است. برای تحصیل در ایران نیز دانش زبان فارسی بسیار حائز اهمیت است و براحتی می توانید با مردم و اساتید خود به این زبان ارتباط برقرار کنید.

کار با سازمان ها و شرکت های مختلف ایرانی با دانش زبان فارسی این امکان را می دهد تا بتوانید ارتباط بهتری برقرار کرده و به صورت مستقیم با آن ها وارد مذاکره شوید.

برخی از افراد نیز بواسطه ازدواج با افراد فارسی زبان دوست دارند تا بتوانند به زبان همسرشان نیز با او ارتباط بگیرند و درک بهتری از فرهنگ و آداب و رسوم آن ها بدست آورند در نتیجه یادگیری زبان فارسی اولین قدم برای این موضوع است.

زبان فارسی را کجا آموزش ببینیم؟

موسسات و آموزشگاه های خصوصی و دولتی زیادی به آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان در ایران مشغول به فعالیت هستند که از جمله آن ها می توانیم به موسسه زبان دهخدا که در دپارتمانی مجزا به نام پروفارسی به آموزش زبان فارسی می پردازد اشاره کنیم.

سایت پروفارسی که به صورت تخصصی و با تمرکز بر مکالمه به آموزش خارجی های علاقه مند به یادگیری زبان فارسی می پردازد در حالت حضوری و آنلاین و همچنین پکیج آفلاین زبان فارسی را به غیرفارسی زبانان آموزش می دهد.

آموزش زبان فارسی در این سایت برای تمامی افراد در سنین و سطوح مختلف امکان پذیر بوده و شما می توانید براحتی در هر کجا که هستید در کلاس های آنلاین آن شرکت کرده و زبان فارسی را براحتی آموزش ببینید.

بهترین روش یادگیری زبان فارسی

شرکت در کلاس های آنلاین زبان فارسی به نظر بهترین روش برای یادگیری زبان فارسی برای خارجی ها است حتی اگر در ایران زندگی می کنند.

کلاس آنلاین شما را محدود به حضور در آموزشگاه زبان نخواهد کرد و شما می توانید در هر مکانی بدون هیچ مشکلی تنها با داشتن دسترسی به اینترنت در کلاس زبان فارسی شرکت کنید.

کلاس های آنلاین به صورت خصوصی و گروهی برگزار می شوند که زبان آموز با توجه به شرایطی که دارد می تواند در هر کدام از این نوع کلاس ها شرکت کرده و زبان فارسی را یاد بگیرد.

کلاس آنلاین زبان فارسی خصوصی یا گروهی

یادگیری زبان فارسی به صورت آنلاین مخصوصا برای افرادی که در خارج از ایران زندگی می کنند و گزینه ای دیگر برای یادگیری زبان ندارند بهترین روش است.

حال اینکه در کلاس خصوصی شرکت کنید یا گروهی بستگی به شرایط و هدف زبان آموز دارد. معمولا به دلیل اختلاف ساعت بین ایران و کشورهای دیگه شرکت در کلاس گروهی کمی سخت است در نتیجه بیشتر افراد باید به صورت خصوصی زبان فارسی را آموزش ببینند.

کلاس های خصوصی براساس شرایطی که زبان آموزان ارائه می کنند برگزار می شوند به این شکل زبان آموزان در هر زمانی که ممکن باشد می توانند در کلاس زبان فارسی شرکت کنند.

یکی دیگر از موارد مهم در کلاس های آنلاین خصوصی شرایط کنسل کردن و تغییر زمان کلاس است که با هماهنگی با استاد و موسسه می تواند انجام گیرد و در این حالت زبان آموز جلسه ای را به دلیل غیبت از دست نخواهد داد.

از این رو اکثر افراد برای یادگیری زبان فارسی کلاس های خصوصی آنلاین را در اولویت شان قرار می دهند.

چگونه زبان فارسی را براحتی یاد بگیریم؟

شرکت در کلاس زبان فارسی اولین قدم برای یادگیری زبان فارسی است که همانطور که گفته شد می توانید زبان فارسی را از طریق موسساتی چون موسسه زبان دهخدا که با دپارتمان فارسی خود با نام پروفارسی به آموزش زبان فارسی می پردازد آموزش ببینید.

در کنار کلاس زبان باید با استفاده از روش های دیگر مثل دیدن فیلم و سریال فارسی، گوش کردن به موسیقی فارسی براساس سطح تان،‌ خواندن کتاب داستان های کوتاه و بلند با ادبیات مدرن، پیدا کردن یک پارتنر زبان فارسی ترجیحا بومی، استفاده از ویدیوهای آموزشی رایگان در شبکه های اجتماعی و یوتیوب خود را بیشتر با زبان فارسی درگیر کرده و زبان فارسی را به بخش مهمی از زندگی تان بدل کنید.

با این کار می توانید روند یادگیری تان را سرعت بخشیده و در مدت زمان کوتاه تری زبان فارسی را یاد گرفته و به این زبان صحبت کنید.

منبع: ProFarsi




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آکوستیک در گیمینگ چه کاربردی دارد؟

این روزها صنعت گیم به سرعت در حال گسترش است و انواع کنسول‌ها و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد