بهترین رستوران ها در قزوین؛ بازدید از این شهر زیبا رو با غذاهای لذیذش ماندگار کنید

شایانیوز- قزوین از شهرهای توریستی محبوب اطراف تهران است و علاوه بر محبوبیتی که برای بازدید مکان های دیدنی دارد انواع غذاهای ایرانی و بین المللی و سنتی در این شهر محبوب هستند. این شهر به دلیل ظرفیت زیادی که برای پذیرایی از مسافران و مهمانان خود دارد می توان گفت شهری توانا در زمینه ی پذیرایی به شمار می آید. این شهر رستوران های لذیذ و محبوب زیادی دارد.

قیمه نثار غذای قزوینی در رستوران نمونه

اگر هوس غذای معروف و محبوب قزوین را کردید می توانید با خوردن غذا در این رستوران طعم لذیذ غذاهای شهر قزوین را برای همیشه به یاد داشته باشید منوی آن شامل کباب های خوشمزه و کباب ویژه این رستوران هستند در کنار غذاهای سنتی اصیل ایرانی مانند زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو با گوشت خورشت فسنجان یا چلو ماهی قزل آلا و انواع غذاهای فرنگی.

رستوران اقبالی دومین رستوران پیشنهادی ما

اقبالی رستورانی معروف در شهر قزوین است که پیشنهاد بعدی ما برای رستوران است که از قدیمی ترین رستوران های شهر است و هنوز هم کیفیت خوب خودش را حفظ کرده است. ارائه غذاهای با کیفیت و مدیریت خوب مجموعه باعث شده اند که نام این مجموعه در بهترین رستوران ها قرار گیرند

اقبالی شماری از غذاهای مطرح قزوین و سایر شهر ها را طبخ می کند از محبوب ترین منوی این رستوران می توان قیمه نثار و کباب هندی، باقالی پلو با گوشت و جوجه کباب، کوکو شیرین، فیله کباب و دنده را نام برد.

رستوران کرمانی اقتصادی و با کیفیت

اگر به دنبال رستورانی با کیفیت با قیمت مناسب هستید این رستوران همین گزینه ی مورد نظر شما خواهد بود که با فضای جمع و جور خود با کیفیت بالا مشتریان خود را دارد که از غذاهای محبوب آن می توان به قیمه نثار، باقالی پلو و همینطور جوجه کباب است.

از شاخص های بارز این رستوران می توان به حجم بالای پرس ها اشاره کرد که برای دو نفر کافی است. این رستوران نامی اشنا در قزوین است که بیش از 40 سال سابقه دارد و اغلب غذاهای آن با استقبال ویژه روبرو می شوند. این رستوران در چهارراه ولیعصر قرار دارد.

رستوران تیروژ قزوین با تنوع بالای غذا

از دیگر رستوران های معروف قزوین می توان به تیروژ اشاره کرد که تنوع غذایی بالایی دارد و کیفیت غذاهای آن اکثرا باب طبع مشتریان است و بازخوردهای خوبی دارد. اگر به غذاهای ایتالیایی علاقه دارید رستوران تیروژ پاسخگوی شما خواهند بود. رستوران تیروژ رستورانی خاص با انواع غذاهاست که تجربه ی چشیدن غذاهای آن شمارا به مشتری دائمی آن تبدیل خواهد کرد.

 

در منوی آن می توانید انواع پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی را سفارش دهید و از لذت چشیدن غذاهای محبوب مکزیکی هم بهره مند شوید. شاید وجود برگر ها سوخاری ها و ساندویچ ها فرایند انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد. رستوران شگفت انگیز تیروژ را در خیابان فردوسی جنوبی کشف کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پزشکیان مدیون این دو مرد است /ظریف و آذری جهرمی آبرویشان را وقف ایران کردند/بی پروا به میدان آمدند و شهر به شهر به دنبال آفرینش امید بودند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابرآنچه عصر ایران روایت می‌کند، در عصر عافیت جویی، در دوران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *