بهترین دستگاه حضور و غیاب + معرفی بهترین مدل ها

دستگاه حضور و غیاب از ضروری ترین موارد برای مدیریت یک کسب و کار، فارغ از زمینه فعالیت و تعداد افراد حاضر در یک مجموعه است. از آنجایی که انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب نیازمند بررسی فاکتورهای مختلفی است، تصمیم گرفتیم با بررسی دستگاه های کنترل تردد مختلف و همچنین شرکت های ارائه دهنده، بهترین دستگاه حضور و غیاب را به شما معرفی کنیم.

دستگاه حضور و غیاب فینتو

بعد از بررسی اغلب دستگاه های حضور و غیاب بازار، انتخاب ما خرید دستگاه حضور و غیاب از فینتو بود. فینتو یک نام آشنا در زمینه ارائه نرم افزارهای حضور و غیاب در بازار است که اکنون به ارائه دستگاه های حضور و غیاب روی آورده است. پشتیبانی خوب و سریع، قیمت مناسب و ارائه بهترین دستگاه های حضور و غیاب با قیمت مناسب دلیل انتخاب ما بود. در ادامه این دستگاه ها را باهم بررسی میکنیم.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

پرفروش ترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، دستگاه حضور و غیاب UF100 از کمپانی ZKT است که توسط شرکت فینتو عرضه میشود. این دستگاه از پرفروش ترین دستگاه ها و دارای هر سه قابلیت تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت است که شما بسته به انتخاب خود میتوانید از هرکدام از این قابلیت ها استفاده کنید. این دستگاه به نرم افزار حضور و غیاب فینتو نیز متصل میشود و تردد پرسنل به صورت خودکار از دستگاه به نرم افزار منتقل و ثبت میشود.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی UFACE302 از کمپانی ZKT یکی دیگر از کارامدترین و کامل ترین دستگاه های حضور و غیاب است. این دستگاه توانایی ثبت 3000 چهره ، 4000 اثر انگشت

10000 کارت را در کنار یک طراخی زیبا و صفحه نمایش لمسی دارد. این دستگاه نیز قابلیت اتصال به نرم افزار فینتو و ثبت خودکار ترددهای دستگاه در نرم افزار حضور و غیاب فینتو را دارد.

خرید دستگاه حضور غیاب

یکی دیگر از بهترین انتخاب ها برای خرید دستگاه حضور و غیاب، دستگاه ZKT F22 از فینتو است. این دستگاه جدیدترین نسل دستگاه های حضور و غیاب است و قابلیت شناسایی افراد با کارت و اثر انگشت را دارد. ظاهر منحصر بفرد و همچنین قابلیت اتصال به نرم افزار حضور و غیاب فینتو از دیگر قابلیت های این دستگاه حضور و غیاب است.

گارانتی دستگاه های حضور و غیاب فینتو

گارانتی از جمله مواردی بود که برای ما اهمیت زیادی داشت. تمامی دستگاه های حضور و غیاب فینتو دارای گارانتی هستند و در صورت بروز هرگونه مشکلی، میتوانید برطرف کردن آن را به فینتو بسپارید. تیم پشتیبانی فینتو نیز همواره پاسخ گوی سوالات و راهنمای شما در استفاده از دستگاه حضور و غیاب است و همین فینتو را برای ما به یک انتخاب قطعی برای خرید دستگاه تبدیل کرد.

در نهایت انتخاب با شما است. هر سه دستگاه معرفی شده برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ قابل استفاده هستند و شما میتوانید با مطالعه اطلاعات دستگاه های معرفی شده و همچنین بسته به سلیقه و بودجه و قابلیت های مورد انتظارتان، مناسب ترین دستگاه را انتخاب کنید.

 


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

فال حافظ امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403

فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *