بهترین اپیزودهای باب اسفنجی شلوار مکعبی: وقتی که آقای خرچنگ عاشق می‌شود

روابط سریال باب اسفنجی شلوار مکعبی اکثرا حول محور روابط دوستانه می‌چرخد و کم‌تر شاهد به وجود آمدن حس عشق در میان شخصیت‌ها هستیم. اما در این قسمت خاص از سریال ما آقای خرچنگ را در حالی می‌بینیم که عاشق مربی رانندگی باب شده است.

قسمت ۱۶ از فصل دوم سریال SpongeBob SquarePants رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته و تصمیم می‌گیرد ژانر وحشت و عاشقانه را هم به داستان اضافه کند؛ سوژه‌هایی که کم‌تر در شهر بیکینی باتم به چشم می‌خورند. اما خب از آنجایی که در دنیای باب اسفنجی هیچ چیزی سر جای خود نیست، نه ژانر وحشت به یک سوژه ترسناک واقعی می‌پردازد و نه حس عاشقانه آقای خرچنگ یک حس خالصانه است.

بهترین اپیزودهای باب اسفنجی شلوار مکعبی: برنامه استعدادیابی شهر بیکینی باتم

در بخش اول این اپیزود که Graveyard Shift نام دارد حس طمع‌کاری آقای خرچنگ به بالاترین سطح ممکن می‌رسد و تصمیم می‌گیرد رستوران خرچنگی را در تمام ۲۴ ساعت روز باز نگه دارد تا فروش بیش‌تری داشته باشد. بدین ترتیب باب اسفنجی و اختاپوس مجبور می‌شوند علاوه بر روز در شیفت شب هم به کار خود ادامه دهند تا آقای خرچنگ به خواسته‌های خود برسد. هنگامی که نور خورشید کنار می‌رود و تاریکی شب بر بیکینی باتم غالب می‌شود، شیفت شب یا Graveyard Shift آغاز می‌گردد.

در این بین اختاپوس تصمیم می‌گیرد کمی باب را اذیت کند و به همین دلیل داستانی ترسناک در مورد هیولایی با نام Hash Sling Slasher می‌سازد. باب هم پس از شنیدن داستان این شخصیت دیگر آن اسفنج قبلی نمی‌شود و همواره با ترس و لرز به کار خود ادامه می‌دهد. اما پس از مدتی خود اختاپوس هم به داستان ساختگی خود اعتقاد پیدا کرده و حس می‌کند که یک شخص خطرناک در حال تهدید کردن این دو است. ولی در نهایت مشخص می‌شود که هیولایی در کار نبود و یک مشتری بخت برگشته صرفا به دنبال سفارش خود می‌گشت.

با وجود اینکه هیولای خطرناک شیفت شب ساخته ذهن اختاپوس است، خودش هم داستان را باور می‌کند

در بخش دوم این قسمت از باب اسفنجی هم که Krusty Love نام دارد، آقای خرچنگ را در حالی می‌بینیم که علاوه بر پول عاشق یک چیز دیگر هم شده است: خانم پاف. خانم پاف که همان ماهی بادکنکی و مربی رانندگی باب است به رستوران خرچنگی می‌رود و خیلی سریع توجه صاحب رستوران را جلب می‌کند. آقای خرچنگ هم که حسابی دل خود را به خانم پاف واگذار کرده سعی می‌کند یک قرار عاشقانه را تنظیم کرده و بهترین دیت عمر خانم پاف را به وجود آورد.

در ادامه آقای خرچنگ از خود باب کمک می‌گیرد تا بتواند با کمک او دل خانم پاف را به دست آورد و به او برسد. اما خب باب اسفنجی درست مانند همیشه در برهه‌های حساس کنترل خود را از دست می‌دهد و کاری می‌کند که این قرار عاشقانه به بهترین شکل ممکن به اتمام نرسد. اما در تمام این مدت نیازی به نگرانی نبود و آقای خرچنگ می‌توانست بدون اذیت کردن باب قرار عاشقانه خود را پیش ببرد.

اگر شخصیت‌های باب اسفنجی در دهه ۸۰ میلادی زندگی می‌کردند چه شکلی می‌شدند؟

در پایان اپیزود Krusty Love متوجه می‌شویم که این علاقه دو طرفه بوده و خود خانم پاف هم از آقای خرچنگ خوشش آمده است. بدین ترتیب همه چیز به خوبی خوشی تمام می‌شود تا در سریال باب اسفنجی هم شاهد یک رابطه عاشقانه باشیم. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Screen Rant


ده بازی که ساعت‌ها تو دنیای اون‌ها غرق می‌شیم




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

فصل دوم سریال ونزدی با بودجه خود رکورد شکنی می‌کند

فصل ابتدایی سریال ونزدی به خاطر محبوبیت بالای خود نزد مخاطبین موفق به شکستن رکوردهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *