بهبود شاخص‌های تکنیکال پپه؛ آیا رالی دیگری برای قیمت PEPE در پیش است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در بحبوحه رکود نسبی بازار، میم‌کوین پپه (PEPE) عملکرد مطلوبی از خود به نمایش گذاشته است. قیمت این توکن طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۵.۵ درصدی به ۰.۰۰۰۰۱۲۵ دلار رسیده است.

همچنین، حجم معاملات آن با جهشی ۱۶.۶ درصدی به ۱.۰۲ میلیارد دلار افزایش یافته که از افزایش مجدد علاقه سرمایه‌گذاران به این میم‌کوین حکایت دارد. در صورت بالا ماندن فعالیت معاملاتی، قیمت پپه توانایی ادامه دادن به روند صعودی خود را خواهد داشت.

کارشناسان می‌گویند که افزایش اخیر قیمت پپه، فقط نوک کوه یخ است. به گفته آنها، شاخص‌های اصلی پپه طی روز گذشته صعودی شده‌اند که حاکی از پتانسیل این ارز دیجیتال برای رشد بیشتر است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال حاضر در سطح خنثی ۵۳ قرار گرفته که نشان‌دهنده افزایش احساسات صعودی نسبت به این میم‌کوین است. طبق الگوهای تاریخی، پپه در حال حاضر پتانسیل افزایش قیمت در کوتاه‌مدت را دارد.

نکته مهم دیگر این است که قیمت پپه در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه و میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه قرار دارد. این موضوع به وضوح نشان می‌دهد که قیمت این میم‌کوین به هیچ عنوان تحت تأثیر روند نزولی بازار کریپتو قرار نگرفته است.

علاوه بر این، پپه موفق شده از سایر میم‌کوین‌های پیشرو مانند دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) پیشی بگیرد و بر خلاف روند نزولی حاکم بر کل بازار حرکت کند.

در مجموع، شاخص‌های اصلی پپه در حال حاضر سیگنال‌های صعودی قوی‌ای را ارائه می‌دهند و به همین دلیل، انتظار می‌رود که شاهد افزایش بیشتر قیمت این میم‌کوین در آینده نزدیک باشیم.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بهبود شاخص‌های تکنیکال پپه؛ آیا رالی دیگری برای قیمت PEPE در پیش است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

خروج سگ کلاهدار از جمع ۵۰ رمزارز برتر؛ نهنگ‌ها هم پشت WIF را خالی کردند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه میم‌کوین داگ ویف هت یا سگ‌ کلاهدار (WIF) در پی کاهش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *