بنیانگذار همستر کامبت چه کسی است؟

با افزایش محبوبیت بازی تلگرامی همستر کامبت، افراد مختلف تلاش کرده‌اند هویت بنیانگذار آن را کشف کنند.

خلاصه خبر

  • یک سایت ادعا کرده که یک کارآفرین روسی همستر کامبت را راه‌اندازی کرده است.
  • با این حال توسعه‌دهندگان بازی همستر کامبت این شایعات را تایید نکرده‌اند.

به گزارش کریپتو نیوز، روزنامه‌‌نگاران وب سایت «The Bell» ادعا کرده‌اند که یک کارآفرین روسی به اسم ادوارد گورینوویچ (Eduard Gurinovich) یکی از بنیانگذاران بازی تلگرامی همستر کامبت است. طبق گفته‌های آن‌ها این فرد شرکت‌های کارپرایس (CarPrice) و کارمانی (CarMoney) را هم راه‌اندازی کرده است. خبرنگاران The Bell ادعا می‌کنند که دو ماه قبل از راه‌اندازی همستر‌ کامبت، دامنه دیگری به طور همزمان با دامنه اصلی آن تحت عنوان «hamsterkombat.com» به ثبت رسیده‌ است. در گزارش The Bell گفته شده‌‌ است:

ما یک تصادف ساده داریم؛ اینکه در یک روز دو دامنه با نام‌های مشابه ثبت شده است. توجه داشته باشید که همستر کامبت در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۲) چنین محبوبیتی نداشت. پس احتمال اینکه همان افراد این دامنه مشابه را ثبت کرده باشند، زیاد است. با این تفاوت که در مورد hamsterkombat.com، آن‌ها فراموش کردند داده‌های ثبت‌کننده را پاک کنند.

در داده‌های ثبت‌کننده این آدرسِ همستر کامبت، ایمیل «ap@arenum.games» ذکر شده‌ که به یک شرکت قبرسی به اسم Arenum Ltd تعلق دارد. علاوه بر این در لیست سهامداران این شرکت اسم گورینوویچ و افراد دیگری مثل الکساندر زلنشچیکوو (Alexander Zelenshchikov) و السکاندر پسچنیک (Alexander Pasechnik) ذکر شده‌ است.

ادوارد گورینوویچ یک سرمایه‌گذار مخاطره‌آمیز است که در فهرست «۳۰ شخص تاثیرگذار زیر ۳۰ سال» فوربز در سال ۲۰۱۹ قرار داشته است. شرکت کارپرایس او در لیست ۱۰۰ استارت آپ برتر اروپا قرار گرفته‌ و حدود ۴۲ میلیون دلار سرمایه جذب کرده‌ است.

در سال ۲۰۱۷ گورینوویچ سِمت خود را به عنوان مدیرعامل در کارپرایس ترک کرد و در چندین استارتاپ جدید سرمایه‌گذاری کرد. او همچنین در پروژه‌ای به اسم اکسپلود (Expload) سرمایه‌گذاری کرده که یک پلتفرم بلاک چینی است و به کاربران خود اجازه می‌دهد از مسابقات، کوئست‌ها و فروش اقلام کسب درآمد کنند.

در سال ۰۲۱۸ گورینوویچ پلتفرم بلاک چینی Mytime را تاسیس کرد. این پلتفرم به افراد امکان می‌دهد به ازای مدت زمانی که صرف خدمات شرکت‌های مختلف می‌کنند، ارز دیجیتال دریافت کنند. هدف این پلتفرم حذف واسطه‌ها بین کاربران و کسب‌وکارها و ارائه مزایای بیشتری برای هر دو طرف است.

با این حال تا زمانی که گورینوویچ یا همستر کامبت ارتباط خود با هم را تایید نکنند، نمی‌توان صحت این مسئله ادعا کرد. همستر کامبت تاکنون نسبت به هویت توسعه‌دهندگان خود به شدت حساس بوده و هیچ اطلاعاتی درباره آن‌ها منتشر نکرده است.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی تلگرامی همستر‌ کامبت در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در همستر‌‌ کامبت نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با همستر کامبت و بازی‌های مشابه ندارد.

نوشته بنیانگذار همستر کامبت چه کسی است؟ اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مروری بر مهم‌ترین رویدادهای هفته آینده؛ مراقب این داده‌های اقتصادی باشید!

در هفته آینده انتشار داده‌های اقتصادی آمریکا و رویدادهای مهمی مثل نشست FOMC می‌تواند تاثیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *