بلومبرگ: توسعه iOS 19 آیفون با اسم رمز «لاک» شروع شد

اپل چندی پیش در رویداد WWDC iOS 18 را با قابلیت‌های سفارشی‌سازی جدید، هوش مصنوعی اختصاصی و… رونمایی کرد. اکنون طبق گزارش بلومبرگ، این شرکت کاملاً طبق برنامه‌ریزی توسعه‌ی iOS 19 و macOS 16 و watchOS 12 و visionOS 3 را برای سال آینده آغاز کرده است.

مارک گرمن در جدیدترین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On خود اعلام کرد که اپل به‌طور رسمی کار روی نسخه‌ی ۲۰۲۵ سیستم‌‌عامل‌های خود را آغاز کرده است و درواقع، همه‌چیز طبق روال همیشگی این شرکت در برنامه‌ریزی توسعه‌ی نرم‌افزار انجام می‌شود.

نام رمز نسخه‌ی بعدی سیستم‌‌عامل‌های اپل نیز مشخص شده است. بدین‌ترتیب، iOS 19 با نام رمز Luck، سیستم‌عامل macOS 16 با نام رمز Cheer، سیستم‌عامل watchOS 12 با نام رمز Nepali و visionOS 3 با نام رمز Discovery شناخته می‌شوند.

شاید کمی عجیب به‌نظر برسد که اپل توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی سیستم‌‌‌عامل‌های خود را درحالی آغاز می‌کند که نسخه‌ی کنونی آن‌ها هنوز برای عموم منتشر نشده است. به‌هر‌حال، این رویه‌ برای اپل کاملاً عادی به‌حساب می‌آید و غول فناوری اهل کوپرتینو توسعه‌ی سخت‌افزارهای سال آینده‌ی خود را نیز آغاز کرده است و برای آزمایش محصولاتش به نرم‌افزار به‌روز نیاز دارد.


منبع: https://www.zoomit.ir/ios/423241-ios-19-development-codename-leak/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

طراحی مک بوک پرو اپل تا سال ۲۰۲۶ تغییر نمی‌کند

بر اساس یک گزارش جدید، به نظر می‌رسد اپل طراحی مک بوک پرو را تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *