بعد از هواوی و شیائومی، اکنون نوبت میزو است تا خودرو برقی رونمایی کند

درحالی‌که اپل از میدان رقابت خودروهای برقی کنار کشیده، چین شاهد روند روبه‌رشد ورود شرکت‌های فناوری خود به بازار خودرو است. پس از هواوی و شیائومی حالا نوبت به میزو رسیده تا اولین خودرو خود را رونمایی کند.

میزو که تحت پوشش جیلی قرار دارد، تا پایان سال جاری میلادی اولین خودرو خود را معرفی می‌کند. این خبر را لیائو چینگ‌هونگ، مدیر ارشد عملیاتی میزو، در نمایشگاه چایناجوی ۲۰۲۴ تایید کرد. چینگ‌هونگ تاکید کرد که خودرو میزو عملکردی متفاوت با خودروسازان سنتی خواهد داشت.

Meizu

گفته‌ می‌شود خودرو آینده‌ی میزو به‌نام Dream Car MX توسط جیلی و بر اساس پلتفرم SEA ساخته خواهد شد. تصاویر اولیه نشان می‌دهند که خودرو میزو، یک سدان مشابه با خودرو Lynk & Co Z10 است.

یکی از تفاوت‌های کلیدی خودرو میزو تمرکز بالا بر مشارکت کاربر است. پیش‌تر، این شرکت دریم‌کار MX را راه اندازی کرد؛ نوعی پلتفرم تعاملی که به طرفداران اجازه می‌دهد در روند طراحی خودرو و گزینه‌های شخصی‌سازی مشارکت کنند. این مشارکت احتمالا بر مواردی مانند رنگ‌های بدنه‌ی خودرو و جنبه‌های دیگر تاثیر خواهد گذاشت.

Meizu

آینده‌ی خودرو میزو هنوز مشخص نیست. هردو شرکت میزو و شیائومی تجربه‌ای در ساخت خودرو نداشته‌اند؛ بااین‌حال اولین خودرو شیائومی توانسته است به موفقیت‌های چشمگیری از نظر فروش دست پیدا کند.

مقاله‌ی مرتبط

بازار خودروهای برقی چین بسیار رقابتی است و بازیکنان تثبیت شده مانند BYD و تسلا سهم بازار قابل توجهی دارند. موفقیت میزو به این بستگی دارد که بتواند DreamCar MX را از طریق رویکرد کاربر محور متمایز کند و از تجربه‌های تولید شرکت جیلی بهره‌مند شود.


منبع: https://www.zoomit.ir/car/424486-meizu-first-car-later-2024/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تعلیق ثبت سفارش واردات خودرو تکذیب شد · تولید آنلاین

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد( تولید آنلاین)؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد