بسته الحاقی دوم بازی Alan Wake 2 چه زمانی منتشر می‌شود؟

استودیو Remedy ضمن اعلام تاریخ انتشار نسخه Deluxe Edition بازی Alan Wake 2، از تاریخ عرضه دومین بسته الحاقی این بازی هم رونمایی کرد. رمدی اعلام کرد که محتوای الحاقی The Lake House در ماه اکتبر امسال منتشر خواهد شد.

بعد از انتشار بازی Alan Wake 2 در سال 2023، رمدی تایید کرد که در نظر دارد تا دو بسته الحاقی پولی را به مرور زمان، برای این بازی منتشر کند. اولین بسته الحاقی، Night Springs نام داشت که از سه چپتر تشکیل شده بود و هر چپتر، با یک کاراکتر جداگانه دنبال می‌شد.

حالا، این کمپانی فنلاندی در یک جلسه پرسش و پاسخ اینترنتی اعلام کرد که دومین بسته الحاقی بازی، با نام The Lake House، قرار است تا در تاریخ نامعلومی در ماه اکتبر امسال منتشر شود.

زمانی که از رمدی درباره داستان The Lake House سوال شد، این استودیو اظهاراتی را در مورد آن انجام داد. توسعه‌دهنده می‌گوید که داستان بازی در تاسیساتی نزدیک به دریاچه Cauldron، واقع در Bright Falls، رخ می‌دهد. ظاهرا، یک سازمان دولتی از این تاسیسات برای انجام «تحقیقات مخفی» بهره می‌برد؛ اما مثل تمامی بازی‌های ترسناک دیگر، همه چیز اشتباه پیش می‌رود.

باید دید که آیا رویدادهای این DLC هم، مثل Night Springs، خارج از داستان اصلی دنیای رمدی است، یا The Lake House تاثیر مهم‌تری بر آینده دنیای این فرنچایز خواهد گذاشت.

تاریخ عرضه فیزیکی Alan Wake 2: Deluxe Edition اعلام شد

طبق دیگر اطلاعاتی که سازندگان، در جلسه پرسش و پاسخ مذکور ارائه دادند، نسخه فیزیکی Alan Wake 2: Deluxe Edition، در 22 اکتبر امسال منتشر خواهد شد. از محتویات این نسخه می‌توان به این موارد اشاره کرد: بازی اصلی، کد دیجیتالی ریمستر نسخه اول، Expansion Pass، اسکین‌های مخصوص شاتگان در بازی، لباس‌های جدید و یک طلسم فانوس. همه این موارد در نسخه فیزیکی، با قیمت 79.99 دلار، در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

البته Alan Wake 2 یک نسخه محدود و فیزیکی Collector’s Edition هم خواهد داشت. این نسخه در ماه دسامبر از راه می‌رسد و 199.99 دلار قیمت خواهد داشت. این ورژن، تمام محتوای Deluxe Edition را در بر خواهد داشت و علاوه بر آن، شامل آیتمهای فیزیکی مثل Angel Lamp آلن در بازی، جاکلیدی و کلید اتاق 665 در هتل Ocean View، آرت بوک بازی آلن ویک 2 و مجموعه‌ای از پین‌های Coffee World می‌شود.

رمدی همچنین بار دیگر تصریح کرد که ورژن PC این بازی، تنها از طریق Epic Games Store در دسترس خواهد بود و نسخه فیزیکی دریافت نخواهد کرد. این یعنی Collector’s Edition و  Deluxe Edition تنها برای کاربران کنسولی در دسترس خواهد بود.

منبع: gamingbolt


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آغاز جام جهانی ورزش های الکترونیک عربستان با جایزه 60 میلیون دلاری

اولین دوره از جام جهانی ورزش های الکترونیک (Esports) در شهر ریاض عربستان آغاز به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *