بسته الحاقی داستانی بازی Mortal Kombat 1 معرفی شد

شرکت وارنر، امروز بسته الحاقی داستانی بازی Mortal Kombat 1 را به طور رسمی در طی رویداد کامیک‌کان معرفی کرد. این محتوای جدید، DLC، Mortal Kombat 1: Khaos Reigns نام دارد و یک کامبت پک هم در زمان عرضه به همراه خود دارد. پک Khaos Reigns شش شخصیت و یک روایت سینمایی جدید به حالت داستانی پیش‌فرض اضافه می‌کند.

پس از پاکسازی مهاجمانی که دوران صلح لیو کانگ را به خطر انداخته بودند، تهدید جدید در خط زمانی جایگزین دیگری معرفی می‌شود. مهاجمان این خط داستانی توسط تایتان هاویک رهبری می‌شوند. هاویک که قصد دارد قلمرو کانگ را به زانو درآورد باعث می‌شود لیو کانگ دوباره ارتش خود را برای شکست دادن هاویک جمع‌آوری کند. لیو کانگ دوباره قهرمانان «عصر تازه» را دور هم جمع می‌کند و کاراکترهای محبوبی ازجمله نوب سایبات، سکتور و سایرکس هم در میان آن‌ها هستند. علاوه بر این کاراکترها در بسته الحاقی داستانی Mortal Kombat 1، می‌توانید شاهد ظاهر شدن سه کاراکتر جدید هم باشید. گوست‌فیس (Ghostface)، ربات T-1000 از سری ترمیناتور و شخصیت کونان بربر هم برای اولین بار در این بازی حضور پیدا می‌کنند.

بازی مورتال کامبت 1 درکنار بسته الحاقی Khaos Reigns میزبان کامبت پک 2 خواهد بود که همانطور که گفته شد، 6 کاراکتر را به‌همراه می‌آورد. کسانی که به حالت داستانی علاقه‌ای ندارند اما می‌خواهند Kombat Pack 2 را داشته باشند، باید کل بسته Khaos Reigns را خریداری کنند چون این پک به صورت جداگانه فروخته نمی‌شود. این دی‌ال‌سی داستانی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس|اس 49.99 دلار و برای کسانی که بازی را روی نینتندو سوییچ انجام می‌دهند 39.99 دلار قیمت خواهد داشت.

بسته الحاقی بازی Mortal Kombat 1 چه زمانی منتشر خواهد شد؟

برای کسانی که قبلاً مورتال کامبت 1 را خریده‌اند، Animalities به عنوان یک به‌روزرسانی رایگان محتوا برای همه دارندگان بازی باز خواهد گشت. این ویژگی به شخصیت‌ها اجازه می‌دهد تا به حیوان درونی خود تبدیل شوند تا حریفان شکست خورده خود را نابود کنند. انیمالیتی مشابه فتالیتی است و در 24 سپتامبر همراه با انتشار بسته الحاقی بازی Mortal Kombat 1 در دسترس خواهد بود. علاوه بر این افزودنی‌های جدید، تمام دارندگان Mortal Kombat 1 یک پوسته شخصیت رایگان MK 95 Scorpion الهام گرفته از فیلم اصلی را دریافت خواهند کرد که امروز در بازی در دسترس است. در حال حاضر شما می‌توانید این محتوای پولی مورتال کامبت را پیش خرید کنید و این بسته الحاقی شامل هر دو بسته Khaos Reigns و Kombat Pack 2 خواهد بود.

تمامی افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، چند پوسته‌ی تازه دریافت می‌کنند. این پوسته‌ها شامل Wedding Scorpion، Empress Mileena و نسخه‌های Ultimate Mortal Kombat 3 از Sub-Zero و Noob Saibot می‌شود. کاراکتر‌های جدیدی که بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم، پس از عرضه منتشر خواهند شد. همچنین یک دوره دسترسی زودهنگام یک هفته‌ای برای کسانی که بسته الحاقی Khaos Reigns را دارند ارائه می‌شود. تاریخ عرضه این بسته الحاقی بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ 3 مهر 1403 (24 سپتامبر 2024) در نظر گرفته شده است. قرار است این DLC برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر شود.

منبع: Wccftech


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

فروش پایدار Street Fighter 6 ادامه دارد

شرکت کپکام اعلام کرد که بازی Street Fighter 6 رکورد جدیدی در زمینه فروش ثبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد