بسته الحاقی جدید بازی Avatar: Frontiers of Pandora با نام Sky Breaker معرفی شد

شرکت یوبیسافت در طی رویداد یوبیسافت فوروارد ۲۰۲۴ از بسته الحاقی جدید بازی Avatar: Frontiers of Pandora رونمایی کرد. این بسته الحاقی پولی که Sky Breaker نام دارد داستان این بازی را ادامه خواهد داد.

شرکت یوبیسافت در رویداد جدید خود از بسته الحاقی Sky Breaker برای بازی Avatar: Frontiers of Pandora رونمایی کرد که قرار است در تاریخ ۲۶ تیر منتشر شود. این بسته الحاقی داستان بازی اصلی را ادامه می‌دهد که در دنیای سینمایی آواتار جیمز کامرون جریان دارد. طبق داستان این DLC خوشحالی ناوی‌ها پس از پایان وقایع بازی اصلی زیاد طول نمی‌کشد و خیلی سریع تغییر رویه تلخی می‌دهد. شما می‌توانید در ادامه تریلر این بسته الحاقی داستانی را مشاهده کنید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

داستان Sky Breaker درست پس از وقایع فرانتیرز آف پاندورا جریان دارد؛ جایی که ناوی‌ها پیروزی‌شان در برابر انسان‌ها را با برگزاری مسابقات The Great Games جشن می‌گیرند. اما این جشن زیاد طول نمی‌کشد و سفینه‌های سازمان RDA ظاهر می‌شوند تا یک بار دیگر به کشتار و زندانی کردن ناوی‌های بخت برگشته بپردازند. علاوه بر این‌ها باید بدانید که بسته الحاقی بازی Avatar: Frontiers of Pandora گیمرها را به یک نقشه جدید با نام The Heart of the Plains می‌برد.

ویدیوی گیم‌پلی اساسینز کرید شدوز منتشر شد؛ همکاری یک شینوبی و سامورایی

این بسته الحاقی شامل محتویات داستانی و محیط‌های جدیدی می‌شود

این DLC قرار است یک سری دشمن جدید را هم به بازی بیاورد که AMP Defender نام دارند. این نوع خاص از دشمنان یک لباس رباتیک بزرگ می‌پوشند و با سپر ضد شورش خود حسابی برای شخصیت اصلی ایجاد دردسر می‌کنند. راستی باید بدانید این بسته الحاقی یک سری چالش‌های جدید را بر اساس مسابقات The Great Games اضافه می‌کند که می‌توانید به تکمیل کردن‌شان بپردازید. در این میان یک سری آیتم و قابلیت جدید نیز در دسترس قرار می‌گیرند تا کشتن نیروهای RDA لذت‌بخش‌تر و متنوع‌تر از قبل شود.

اما Sky Breaker اولین و آخرین DLC بازی Avatar: Frontiers of Pandora نخواهد بود. بسته الحاقی دوم این بازی که Secrets of the Spires نام دارد برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GameSpot


ده‌تا از بهترین بازی‌هایی که هیچ وقت منتشر نشدند


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه کامپیوتر را به کنسول بازی تبدیل کنیم؟ آموزش تبدیل کامپیوتر به کنسول

آموزش تبدیل کامپیوتر به کنسول بازی از آن دست موضوعات محبوب و پرطرفدار حوزه گیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *