بسته الحاقی بازی GTA 5 فقط به خاطر موفقیت‌های GTA Online منتشر نشد

تیک-تو و راکستار در سال 2014 از برنامه‌های بزرگ برای محتوای اضافی داستانی برای بازی جی تی ای ۵ (GTA 5) صحبت می‌کردند، اما هیچ‌وقت این برنامه‌ها به واقعیت تبدیل نشدند.

در سال گذشته، دیتامیانرها از کدهای منبع بازی GTA 5 فهمیدند که چندین DLC برای این بازی در دست توسعه بود، که یکی از آن‌ها Agent Trevor نام داشت. استیو اوگ، بازیگر نقش ترور، در جریان یک استریم یوتیوبی در آپریل 2024 وجود این بسته الحاقی را تایید کرد. جزئیات بیشتری از این موضوع توسط جوزف روبینو، هنرمند ارشد دوربین و سینماتوگراف مجازی سابق راکستار، منتشر شده است.

روبینو که شش سال در راکستار کار کرده است، در مصاحبه‌ای با SanInPlay صبحت کرد. در آن زمان راکستار به دو تیم تقسیم شده بود که تیم‌ توسعه روبینو روی GTA Online و سپس بسته الحاقی که استیو اوگ در آن نقش مهمی داشت، کار می‌کرد. دیگر اعضای استودیو نیز به توسعه Red Dead Redemption 2 پرداختند.

روبینو توضیح داد موفقیت GTA Online در نهایت منجر به لغو این DLC شد. وقتی GTA Online منتشر شد، به شدت محبوب و پرسود بود و رقابت با آن برای یک بسته الحاقی مستقل بسیار سخت بود. با این وجود جوزف روبینو فکر می‌کند که می‌توانستند هر دو کار را انجام دهیم، اما در نهایت این یک تصمیم تجاری بود که توسط مدیران اتخاذ شد.

راکستار اکنون مشغول کار روی Grand Theft Auto 6 است که قرار است در پاییز 2025 برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود. 


منبع: https://vigiato.net/p/481117

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

شرکت پارامونت توسط Skydance Media خریداری شد

شرکت پارامونت به طور رسمی، پیشنهاد شرکت Skydance Media برای خریداری را قبول کرد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *