«بریجستون» نوآوری‌های خود را در اختیار المپیک قرار داد

اهداف فعالیت‌های المپیک و پارالمپیک با ماموریت بریجستون تحت عنوان «خدمت به جامعه با کیفیت برتر» و چشم‌انداز ما برای ایجاد جهانی پایدارتر برای نسل‌های آینده همسو هستند. ما با حمایت از پاریس2024، ارزش‌های مشترک خود را به کارمندان، اتحادیه‌ها و مشتریان اطلاع‌رسانی و آنها را تبلیغ خواهیم کرد.»

بریجستون به‌عنوان تایر رسمی بازی‌های المپیک و پارالمپیک به حمل‌ونقل ناوگان رسمی المپیک و پارالمپیک کمک می‌کند.

بریجستون انواع تایرهای درجه یک خود را برای بیش از هزار خودرو تامین ‌شده از سمت تویوتا ارائه کرده است. این محصول شامل تایرهای جدید Turanza 6 و Alenza 001 است که دارای فناوری پیشرفته ENLITEN این بوده که ترکیبی از فناوری‌های پیشرفته و مواد طراحی شده برای بهینه‌سازی عملکرد، دوام یا ویژگی‌های محیط‌زیست‌محور است.

به واسطه ENLITEN، بریجستون به طراحی تایرهای درجه‌یک برای مطابقت با نیازهای عملکردی در حال رشد مشتریان خود و اکوسیستم حمل‌ونقل آینده به ویژه خودروهای برقی ادامه خواهد داد.

بریجستون همچنین تایرهای موتوری خود را با کارآیی بالا برای بیش‌از 20موتورسیکلت مورداستفاده در حمایت از رویدادهای کورس جاده‌ای پاریس 2024 ارائه می‌کند. این مقررات شامل اتصالات تایر برای نمونه اولیه موتورسیکلت هیدروژنی کاوازاکی است.

بیش از سه دوجین مرکز خدمات تعمیر و نگهداری تایرهای Speedy و First Stop متعلق به بریجستون در طول رقابت‌های Gamestime آماده پشتیبانی از تمامی تایرهای ناوگان و وسایل نقلیه مسافربری خواهند بود.

این مکان‌ها در سراسر محل برگزاری پاریس 2024، بررسی تایرها و خدمات مربوط به خودرو را برای نزدیک به 3هزار خودرو فعال در بازی‌های المپیک و پارالمپیک فراهم می‌کنند.

Speedy همچنین خدمات مربوط به شیشه ازجمله تعمیر و تعویض شیشه جلو را ارائه خواهد کرد. برای ارتقای ایمنی جاده، بریجستون یک مدل آموزش الکترونیکی را به عنوان بخشی از مجموعه آموزشی برای رانندگان ایجاد کرد.

این آموزش به حدود 4هزار راننده داوطلب قبل از اینکه پشت فرمان برای هدایت ناوگان حمل‌ونقل پاریس 2024 بنشینند؛ ارائه می‌شود.

این بسته نقش مهمی را که تایرها در ایمنی و عملکرد خودرو ایفا می‌کنند، نشان می‌دهد. همچنین نکات مراقبت از لاستیک را برای بررسی آج و حفظ باد مناسب ارائه می‌دهد.

کار بریجستون با ورزشکاران جهانی برای الهام بخشیدن به افراد با هر پیشینه و توانایی برای غلبه بر ناملایمات و تعقیب رویاهای خود طراحی شده است.

درحال‌حاضر، بریجستون با 40 ورزشکار المپیکی یا پارالمپیک و امیدوار؛ به نمایندگی از این برند همکاری می‌کند. دارتو افزود: «بریجستون نزدیک به یک قرن است که نوآوری دارد و ما امروز از طریق فناوری‌های پیشرفته تایر و فراتر از آن به تولید با تکیه بر این میراث ادامه می‌دهیم.مفتخریم از ورزشکاران و فعالیت‌های پاریس 2024 با محصولات، خدمات و راه‌حل‌هایی که به واسطه دانش‌فنی می‌تواند کمک‌کننده باشد، حمایت می‌کنیم. این موضوع نشان‌دهنده تعهد ما به عملکرد ممتاز پایدارتر است. آنچه واقعا مهم بوده این است که همه را قادر می‌سازیم بهترین عملکرد خود را برای نسل‌های آینده داشته باشند.»


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تعمیم مجوز واردات با ارز سپرده به خودروهای غیربرقی

بنا بر اعلام چند روز پیش اداره ترخیص بانک مرکزی، این نهاد ناظر بانکی، مجوز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد