«بریجستون» برنامه مفصلی برای المپیک پاریس ۲۰۲۴ درنظر دارد

بریجستون تایرهای درجه‌یک خود را برای بیش از هزار خودرو درنظرگرفته‌شده ازسوی تویوتا ارائه می‌کند.

لورن دارتو، رئیس هیات‌مدیره و رئیس گروه بریجستون اروپا خاورمیانه و آفریقا (BSEMEA) گفت: «بازی‌های المپیک و پارالمپیک پلت‌فرم‌های قدرتمندی هستند که مردم را در سراسر جهان گردهم می‌آورند. اهداف مسابقات المپیک و پارالمپیک با ماموریت بریجستون با شعار «خدمت به جامعه با کیفیت برتر» همسو است زیرا چشم‌انداز ما برای ایجاد جهانی پایدارتر برای نسل‌های آینده است. ما با حمایت از «پاریس ۲۰۲۴» ارزش‌های مشترک خود را به کارمندان و مشتریان نشان می‌دهیم.»

محصولات درنظر گرفته‌شده شامل تایرهای جدید Turanza ۶ و Alenza ۰۰۱ است که دارای فناوری پیشرفته ENLITEN این شرکت بوده و ترکیبی از فناوری‌های پیشرفته و مواد طراحی‌شده برای بهینه‌سازی عملکرد، دوام و ویژگی‌های مرتبط با حفاظت از محیط‌زیست است.

به‌واسطه فناوری ENLITEN، بریجستون به طراحی تایرهای درجه‌یک برای مطابقت با نیازهای عملکردی درحال رشد مشتریان خود و اکوسیستم حرکتی آینده، به ویژه خودروهای برقی ادامه خواهد داد.

بریجستون همچنین تایرهای موتورسیکلت خود را با کارآیی بالا برای بیش‌از ۲۰ موتورسیکلت مورداستفاده در حمایت از رویدادهای کورس جاده‌ای پاریس ۲۰۲۴ ارائه کرده است. این تامین شامل تایر برای نمونه اولیه موتورسیکلت هیدروژنی کاوازاکی هم می‌شود.

بیش‌از سه دوجین مرکز خدمات تعمیر و نگهداری تایرهای Speedy و First Stop متعلق به بریجستون در طول رقابت‌های المپیک آماده پشتیبانی از تایرهای نوسایل نقلیه مسافربری خواهند بود.

این مکان‌ها در سراسر محل برگزاری پاریس ۲۰۲۴، بررسی تایر و خدمات مربوط به خودرو را برای نزدیک به ۳هزار خودرو فعال در بازی‌های المپیک و پارالمپیک فراهم می‌کنند. همچنین بخشی به‌نام Speedy خدمات مربوط به شیشه ازجمله تعمیر و تعویض شیشه جلو را ارائه خواهد کرد.

برای ارتقای ایمنی جاده، بریجستون مدلی را با آموزش الکترونیکی به عنوان بخشی از مجموعه آموزشی برای رانندگان ایجاد کرده است. این آموزش به حدود ۴هزار راننده داوطلب قبل از اینکه پشت فرمان خودروهای درنظر گرفته شده برای پاریس ۲۰۲۴ بنشینند، ارائه می‌شود.

این دوره نقش مهمی را که تایرها در ایمنی و عملکرد خودرو ایفا می‌کنند، نشان داده نکات مراقبت از تایر را برای بررسی آج و حفظ باد مناسب را نیز ارائه می‌دهد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هزینه تعمیر واشر سرسیلندر انواع خودرو

هزینه تعمیر واشر سرسیلندر هزینه تعمیر واشر سرسیلندر 1403 و یه به طور هر سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *