برگزاری یازدهمین کنگره زخم و ترمیم بافت

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سازمان جهاددانشگاهی علوم‌پزشکی تهران شانزدهمین دوره کنگره بین‌المللی زخم و ترمیم بافت با شعار «جهان بدون زخم» “Woundless World” برگزار می‌کند.

کنگره بین‌المللی زخم و ترمیم بافت سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، رویدادی علمی و رویدادی برای گردهمایی متخصصان، محققان، درمانگران و دانشجویان فعال در زمینه زخم و ترمیم بافت است.

پژوهشکده فناوری‌های زخم و ترمیم بافت «یارا» و «مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی» سازمان جهاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف بررسی آخرین دستاورد‌های علمی و پژوهشی زخم و ترمیم بافت، این کنگره بین‌المللی را برگزار می‌کنند.

یازدهمین کنگره زخم و ترمیم بافت طی ۳ روز در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. بر این اساس، این کنگره از روز ۳۰ آبان سال جاری آغاز می‌شود و ۲ آذر ماه به پایان می‌رسد.

فرصت ارسال چکیده مقالات از روز سه‌شنبه، ۱۲ تیر ماه آغاز شده است. علاقمندان برای شرکت در رویداد علمی کنگره بین‌المللی زخم و ترمیم بافت با مراجعه به وبسایت این کنگره به نشانی www.wtrc.ir چکیده مقالات خود به زبان انگلیسی را ارسال کنند.

پوست، داخلی، جراحی، فناوری‌های نوین (تشخیص، پیشگیری، درمان)، مهندسی بافت، پزشکی بازساختی، نانوتکنولوژی، علوم پایه، علوم سلولی و ملکولی، سبک زندگی، توانبخشی و پرستاری جز محور‌های اصلی یازدهمین کنگره بین‌المللی زخم و ترمیم بافت هستند. مقالات پذیرفته‌شده به صورت «سخنرانی» و «پوستر» ارائه می‌شود.

نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و کارگاه‌های تخصصی به صورت همزمان در سالن‌های مجاور محل برگزاری رویداد علمی زخم و ترمیم بافت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


منبع: https://borna.news/fa/news/2114519/برگزاری-یازدهمین-کنگره-زخم-و-ترمیم-بافت

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

میزان پرشدگی سدهای خوزستان چقدر است؟

سدهای معروف به زنجیره کارون از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه) تا ۲۴ تیرماه امسال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *