بروز رسانی ۱.۲۱ ماینکرفت تنها چهار اچیومنت جدید را به نسخه بدراک اضافه می‌کند

ماینکرفت (Minecraft) 1.21 تعداد زیادی محتوای جالب را اضافه کرده، از جمله اتاق‌های آزمایشی، یک فکت بد اومن و دو ماب دشمن جدید که باعث شده تا بازی مرگبارتر شود. با این حال، یکی از مواردی که در سنخه ۱.۲۱ کاملاً در آن کمبود دارد، اچیومنت‌های جدید است. در واقع، آپدیت Tricky Trials تنها چهار اچیومنت جدید را به نسخه بدراک بازی اضافه کرده است. همه چیزهایی که باید در مورد این چهار اچیومنت جدید نسخه بدراک بدانید، در این مقاله کوتاه به آن اشاره شده است. با مجله بازار همراه باشید.

اچیومنت ReVaulting

یک ominous vault در بازی ماینکرفت که در شرف باز شدن است.

  • گیم اسکور: ۲۰G
  • تروفی لول : Silver

اولین اچیومنت جدید در ماینکرفت ۱.۲۱ ReVaulting است. این اچیومنت با باز کردن یک ominous vault با استفاده از یک کلید آزمایشی شوم (ominous trial key) بدست می‌آید. Ominous vault ها را می‌توان در مکان جدید اتاق‌های آزمایشی (trial chambers) یافت، که نسخه‌های غیرمعمول تری از بلوک‌های vault هستند. کلیدهای آزمایشی شوم را می‌توان از اسپاونرهای آزمایشی شوم بدست آورد که آن‌ها وقتی بازیکنی را با بد اومن تشخیص می‌دهند، به نوع Ominous تبدیل می‌شوند. این مورد یک اچیومنت بزرگ است که باید در سریع‌ترین زمان ممکن به آن دست پیدا کرد. ominous vault ها حاوی آیتم هسته‌های سنگین (heavy core) در بازی ماینکرفت هستند که برای ساخت سلاح جدید گرز به کار می‌آیند، بنابراین لوت آن‌ها بسیار باارزش است.

اچیومنت Who Needs Rockets?

هنگامی که بازیکنی آیتم ویند چارج را دریافت می‌کند، اچیومنت Who Needs Rockets? در بازی ماینکرفت بسیار آسان بدست می‌آید.

  • گیم اسکور: ۱۰G
  • تروفی لول: Bronze

اچیومنت Who Needs Rockets? یکی دیگر از اچیومنت‌های جدید بازی ماینکرفت در نسخه بدراک است که بازیکنان را ملزم به استفاده از آیتم ویند چارج می‌کند. این آیتم از بریز رادز (breeze rods) ساخته شده‌اند، که از ماب‌های جدید برییز (breeze) دراپ می‌شود. علاوه بر این، ویند چارج‌ها (wind charge) را می‌توان به‌عنوان لوت از بلوک‌های معمولی vault و ominous vault بدست آورد. بدست آوردن این اچیومنت هم بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که با استفاده از ویند چارج به سمت بالا تا ارتفاع هشت بلوک خود را پرتاب کنید. خم شدن، پریدن و پرتاب باد به سمت پایین به طور همزمان باید به راحتی شما را به اندازه کافی به سمت آسمان بفرستد تا بتوانید به اچیومنت Who Needs Rockets? دست پیدا کنید.

دنیایی عظیم را در ماینکرافت ببینید که ساخت آن ۹ سال طول کشیده!

اچیومنت Crafters Crafting Crafters در ماینکرفت ۱.۲۱

تنها کاری که یک بازیکنان برای بدست آوردن این اچیومنت باید انجام دهند، این است که یک crafter craft را به یک crafter تبدیل کنند.

  • Gamerscore: ۱۰G
  • Trophy Level: Bronze

اچیومنت Crafters Crafting Crafters به ​​بلوک انقلابی جدید crafter مربوط می‌شود. شما می‌توانید این اچیومنت جدید ماینکرفت را با قرار گرفتن در نزدیکی یک کرفتر بدست آورید، زیرا مواد تشکیل دهنده آن برای ایجاد کرفتر دیگر استفاده می‌شود. این می‌تواند یک استفاده خنده دار از این بلوک باشد، اما شما باید موجودی رداستون خود را نگه دارید تا بهترین فارم‌های ماینکرفت را بتوانید بسازید.

۱۰ چیزی که همه بازیکنان ماینکرافت حداقل یک‌بار تجربه کرده‌اند

اچیومنت Over-Overkill

سقوط از ارتفاع بالاتر برای آسیب رساندن به ماب دشمن در بازی ماینکرفت

  • گیم اسکور: ۲۰G
  • تروفی لول: Silver

آخرین اچیومنت اضافه شده به نسخه ۱.۲۱ ماینکرفت Over-Overkill است. این اچیومنت با وارد کردن مقدار ۵۰ قلب دمیج در یک ضربه با استفاده از سلاح جدید ماینکرفت یعنی گرز باز می‌شود. سلاح گرز بسته به این که بازیکن قبل از برخورد به هدف از چه ارتفاعی اقدام به این کار می‌کند، می‌تواند آسیب به مراتب بیشتری را وارد کند. این آسیب اضافی برابر است با دو قلب آسیب اضافی به ازای هر بلوک برای سه بلوک اول، یک قلب اضافی برای پنج بلوک بعدی و سپس نیم قلب اضافی در هر بلوک بعد از این.

هنگامی که با سلاح گرز جادو شده سطح بالا ترکیب می‌شود، آسیب سقوط را تا ۱.۲۵ قلب اضافی در هر بلوک افتاده افزایش می‌دهد، فقط باید ۴.۷۴ بلوک سقوط کنید تا بتوانید به مقدار ۵۰ قلب آسیب وارد کنید و این اچیومنت باز شود. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *