بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت چه زمانی انتشار و چه انتظاری می‌توانید از آن داشته باشید؟

۲۰۲۴ یک سال پر از اتفاق برای بازی ماینکرفت (Minecraft) تا اینجای کار بوده است؛ زیرا این بازی معرفی‌ محتواهای زیاد و همکاری‌های بزرگ زیادی داشته است. یکی از مورد انتظارترین معرفی‌های این بازی، فاش شدن تاریخ انتشار آپدیت Tricky Trials بود و طرفداران این بازی سندباکس خوشحال خواهند شد که بدانند زودتر از آنچه که انتظار می‌رود، بروز رسانی را دریافت خواهند کرد، یعنی در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۴ خرداد) که فاصله‌ی چندانی با آن نداریم. بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت قرار است آیتم‌های جدیدی را به بازی اضافه کرده و تغییرات مهمی را ایجاد کند که همین موارد گیم‌پلی بازی را به طور قابل توجهی تغییر خواهند داد. با مجله بازار همراه باشید و بیایید نگاهی به همه چیزهای هیجان انگیزی که با آپدیت Tricky Trials در راه است، بیاندازیم.

از بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت چه انتظاری باید داشته باشیم؟

انتظار می‌رود که بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت یکی از تاثیرگذارترین آپدیت‌های تاریخ بازی باشد. این آپدیت تغییرات زیادی که به همراه خواهد داشت، حیرت انگیز است. هیجان‌انگیزترین ویژگی بازی در آپدیت Tricky Trails، مکان جدید اتاق‌های آزمایشی (trial chambers) است که به بازیکنان مکان چالش‌برانگیز جدیدی برای سرگرم شدن ارائه می‌دهد. درست مانند قnether fortress که دارای ماب بلیز است، اتاق‌های آزمایشی نیز پذیرای ماب برییز خواهد بود. ماب برییز با استفاده از ویند چارج حمله کرده و بسیار سریع حرکت می‌کند و نمی‌توان با استفاده از سلاح‌های پرتاب شدنی به آن حمله کرد. در حالی که برییز یک ماب چالش برانگیز است، اما شکست دادن آن ارزشش را دارد.

&

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

;

اتاق‌های آزمایشی همچنین ماب‌های خطرناک دیگری از جمله ماب اسکلتون باتلاقی (bogged) را خواهد داشت. اسکلتون باتلاقی گونه‌ای از ماب اسکلتون است که می‌توان آن را در بیوم باتلاق نیز یافت. این ماب دقیقاً مانند اسکلتون معمولی است، با این استثنا که با استفاده از فلش‌های سمی حمله می‌کند. علاوه بر این، اتاق‌های آزمایشی در بازی ماینکرفت دارای یک کلید آزمایشی (trial key) و بلوک vault هستند. بازیکنان برای باز کردن vault و دریافت لوت کم یاب به کلید آزمایشی نیاز خواهند داشت. جالب‌تر این است که هر بازیکن می‌تواند یک vault را یک بار باز کند، به این معنی که همه می‌توانند چیزی از آن بدست آورند.

۱۰ چیزی که همه بازیکنان ماینکرافت حداقل یک‌بار تجربه کرده‌اند

vault حاوی آیتم‌های با ارزش بسیاری است، اما چیزی که بازیکنان باید به دنبال آن باشند، بلوک هسته سنگین (heavy core) است. بلوک هسته سنگین را می‌توان با آیتم برییز راد (breeze rod) برای ساخت گرز، یک سلاح کاملاً جدید استفاده کرد. گرز احتمالا قوی‌ترین سلاح بازی است و با استفاده از ارتفاع می‌توان قدرت حمله آن را افزایش داد. بازیکنان همچنین می‌توانند از ویند چارج برای بدست آوردن ارتفاع استفاده کنند و سپس با استفاده از گرز به ماب‌ها حمله کنند تا بیشترین دمیج را وارد کنند.

جدا از این موارد اضافه شده، استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ نیز پورتال Nether را تغییراتی داده تا به بازیکنان اجازه دهد مواردی را با خود ببرند. پورتال Nether اکنون به ماین کارت‌ها (minecart) اجازه می‌دهد تا به داخل آن رفته که این سفر در دنیای یاد شده را بسیار آسان‌تر می‌کند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *