بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت ادونسمنت How Did We Get Here را سخت‌تر می‌کند

بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت (Minecraft) قرار است در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۴ خرداد) منتشر شود و شش افکت جدید را در کنار ویژگی‌هایی مانند اتاق‌های آزمایشی، اسپاونرهای آزمایشی، ماب برییز (breeze)، بلوک کرفتر (crafter) وغیره را به بازی اضافه کند. با این حال، این افکت‌های status باعث شده‌اند یک ادونسمنت (advancement) خاص را حتی دشوارتر از آنچه در حال حاضر است، شود. نام این ادونسمنت How Did We Get Here است. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا همه چیز در مورد این که چگونه این ادونسمنت پس از انتشار بروزرسانی ۱.۲۱ دشوارتر می‌شود، را شرح دهیم.

شش افکت status جدید که با بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت در راه است

شش افکت status جدید با بروزرسانی جدید نام‌گذاری شده‌اند: Raid Omen، Trial Omen، Infested، Oozing، Weaving و Wind Charged. دو مورد اول یعنی Raid و Trial، بخشی از افکت Bad Omen هستند که تغییرات گسترده‌ای در بروزرسانی ۱.۲۱ دریافت می‌کنند. یک کاپیتان پیلیگر (pillager raid captain)، یک بطری شوم جدید (ominous bottle) دراپ می‌کند که به بازیکنان بد اومن (bad omen) خواهد داد. وقتی بازیکنان وارد روستایی می‌شوند، افکت به Raid Omen تغییر می‌کند. به طور مشابه، اگر آن‌ها وارد یک اتاق آزمایشی شوند، افکت به Raid Omen تغییر می‌کند.

چهار افکت دیگر یعنی Infested، Oozing، Weaving و Wind Charged، مواردی هستند که بازیکنان می‌توانند از معجون‌های مربوطه خود یا از اسپاونرهای آزمایشی شوم (ominous trial spawner) دریافت کنند که افکت را به سمت بازیکنان پرتاب می‌کنند. افکت Infested گهگاه سیلور فیش (silverfish) را هر زمان که صدمه ببیند، احضار می‌کند. در همین حال، افکت Oozing زمانی که مابی آسیب‌دیده کشته می‌شود، اسلایم متوسطی را احضار می‌کند. افکت Weaving تار عنکبوت‌هایی را در اطراف ماب هنگام کشته شدن ایجاد می‌کند. در نهایت، یک ماب زمانی که تحت تأثیر ویند چارج (Wind Charged) قرار می‌گیرد، پس از مرگ، یک burst of air رها می‌کند.

چگونه این افکت‌ها ادونسمنت یاد شده را بسیار دشوار خواهد کرد؟

ابتدا، بازیکنان باید بدانند که افکت How Did We Get Here چیست. این مورد سخت‌ترین ادونسمنت در بازی ماینکرفت است، زیرا بازیکنان را ملزم می‌کند تا تمام افکت‌های موجود در بازی را به یکباره بدست آورند. چه تأثیرات مثبت و چه منفی، گیمرها برای موفقیت باید هر یک از آن‌ها را یکباره روی آن‌ها اعمال کنند. پس از انجام این کار، بازی به آن‌ها ۱۰۰۰ XP پاداش می‌دهد.

۱۰ چیزی که همه بازیکنان ماینکرافت حداقل یک‌بار تجربه کرده‌اند

از آنجایی که بروز رسانی ۱.۲۱ ماینکرفت شش افکت جدید به بازی اضافه می‌کند، دستیابی به این ادونسمنت دشوارتر خواهد شد. بازیکنان اکنون باید هر سه نوع omen و همچنین چهار نوع دیگر افکت را دریافت کنند که انجام آن یک کار بزرگ خواهد بود. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *