برنامه بنیاد تون برای گسترش دسترسی کاربران به استیبل‌کوین تتر!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنیاد تون (TON) به منظور گسترش دسترسی جوامع کریپتوی جهانی به استیبل‌کوین USDT در بلاکچین تون، قرارداد همکاری جدیدی با شرکت تتر امضا کرده است. این بنیاد، ادغام USDT مبتنی بر تون در حداقل 100 صرافی و پردازشگر پرداخت در بازارهای موجود و نوظهور را در دستور کار خود قرار داده است.
در حال حاضر، کاربران ساکن آفریقا، جنوب شرقی آسیا، اروپا، خاورمیانه و آمریکای لاتین از این ادغام منتفع شده‌اند و به زودی کاربران سایر نقاط نیز به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. بنیاد تون از اجرای این ادغام‌ها، دو هدف متفاوت دارد. اولین مورد این است که به مردم در هر یک از این کشورها و بازارها امکان دهد که به راحتی به USDT در شبکه تون دسترسی داشته باشند و به سرعت و بدون زحمت وارد این اکوسیستم شوند. هدف دیگر، فعال کردن پرداخت‌های USDT برای دستیابی به کالاها و خدمات با استفاده از شبکه تون است.

بنیاد تون از زمان آغاز به کار، مشوق‌هایی را برای کاربران فراهم کرده است تا USDT را بپذیرند و در این راستا، میلیون‌ها توکن TONرا به تشویق استفاده و نگهداری از استیبل‌کوین USDT در کیف پول تلگرام اختصاص داده است.
موجودی USDT در شبکه تون به طرز شگفت‌انگیزی رشد کرده و تنها دو هفته پس از عرضه، به ارزش بازار 130 میلیون دلاری رسیده است. در حال حاضر، تقریبا 400 میلیون USDT روی بلاکچین تون صادر شده که نسبت به 3 می، بیش از سه برابر رشد داشته است.
با این وجود، تون برترین بلاکچین دارنده توکن USDT محسوب نمی‌شود. رتبه اول از این نظر به بلاکچین ترون اختصاص دارد که طبق داده‌های شرکت تتر، تقریباً 59 میلیارد USDT در اختیار دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته برنامه بنیاد تون برای گسترش دسترسی کاربران به استیبل‌کوین تتر! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۱۱ تیر ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *