بررسی ۳ آلت کوینی که سیگنال صعودی جدیدی صادر کرده‌اند

تحلیلگران باور دارند که ۳ آلت کوین از نظر تحلیل تکنیکال در شرایط نسبتاً خوبی قرار دارند و ممکن است در صورت ثبات بیت کوین به رشد خوبی برسند.

خلاصه تحلیل

  • تون کوین و یونی سواپ در شرایط نسبتاً خوبی دارند.
  • به نظر تحلیلگران اتریوم هم می‌تواند به رشد خوبی برسد.

به گزارش کوین تلگراف، کاهش قیمت بیت کوین فشار فروش آلت کوین‌ها را هم افزایش داده‌ است. با این حال تحلیلگران باور دارند که اگر بیت کوین از حمایت فعلی خود استفاده کند و بتواند تا محدوده ۶۸٬۰۰۰ دلار رشد کند، ۳ آلت کوین می‌توانند به رشد خوبی برسند.

۱. اتریوم

اتریوم بعد از رسیدن به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خود (موج قرمز رنگ، ۳٬۴۲۱ دلار) به رشد خوبی رسید. این امر نشان داد فشار خرید اتریوم در سطوح پایین‌تر افزایش می‌یابد.

نمودار روزانه قیمت اتریوم

در تایم فریم یک روزه (نمودار بالا) میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۳٬۶۰۶ دلار) اهمیت زیادی دارد. اگر اتریوم به بالای این محدوده برسد، نشان می‌دهد که اصلاح آن احتمالاً به پایان رسیده‌ است. در این صورت ETH احتمالاً تلاش می‌کند خود را به سطح ۳٬۷۳۰ دلار و یا حتی ۳٬۹۷۷ دلار برساند.

این پیش‌بینی صعودی در کوتاه‌مدت در صورتی باطل می‌شود که قیمت اتریوم در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تثبیت شود و یا به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسد. در این صورت احتمال سقوط ETH تا سطح ۲٬۸۵۰ دلار وجود دارد.

نمودار ۴ ساعته قیمت اتریوم

در تایم فریم ۴ ساعته، اتریوم در نزدیکی میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای (۳٬۵۶۳ دلار) قرار دارد. این امر نشان می‌دهد که فشار فروش آن کاهش یافته است. اگر ETH بتواند دبواره به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای برسد، احتمالاً حرکت صعودی جدیدی را شروع می‌کند. در این صورت این ارز دیجیتال ممکن است خود را به مقاومت ۳٬۷۳۰ دلار برساند. علاوه بر این اگر ETH بعد از رسیدن به مقاومت سربار خود کاهش یابد اما به میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای (موج آبی رنگ، ۳٬۵۵۳ دلار) برخورد کرده و رشد کند، احتمال عبور از مقاومت ۳٬۷۳۰ دلار افزایش می‌یابد. هدف بعدی ETH هم در محدوده ۳٬۷۳۰ دلار قرار دارد.

برعکس اگر ETH به روند نزولی‌اش ادامه دهد و به زیر محدوده ۳٬۳۶۲ دلار برسد، نشان می‌دهد که فشار فروش زیادی در سطوح بالا دارد. در این صورت اتریوم ممکن است تا محدوده ۳٬۰۰۰ دلار سقوط کند.

۲. تون کوین

تون کوین بعد از عبور از مقاومت ۷.۶۷ دلار در ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) الگوی مثلث صعودی خود را تکمیل کرد. قیمت TON بعد از رسیدن به محدوده ۸.۲۹ دلار در ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد) کاهش یافت و دوباره سطح ۷.۶۷ دلار را آزمایش کرد. این محدوده اهمیت زیادی دارد و باعث شد نبرد سختی بین خریداران و فروشندگان تون کوین به وجود آید.

نمودار روزانه قیمت تون کوین

اگر تون کوین به روند صعودی‌اش ادامه دهد، نشان می‌دهد که سطح مذکور به حمایت این آلت کوین تبدیل شده‌ است. در نتیجه TON می‌تواند دوباره برای رسیدن به محدوده ۸.۲۹ دلار تلاش کند. اگر این ارز دیجیتال موفق شود، در ادامه ممکن است خود را به محدوده ۱۰ دلار برساند.

برعکس اگر تون کوین نتواند سطح ۷.۶۷ دلار را به حمایتش تبدیل کند، ممکن است تا حمایت خط روند صعودی‌اش کاهش یابد. این حمایت اهمیت زیادی برای روند صعودی TON دارد. اگر قیمت تون کوین به زیر این حمایت برسد، احتمال این وجود دارد که فشار خرید آن افزایش یابد. با این حال اگر هولدرهای TON شدیداً به برداشت سود خود روی بیاورند، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است به سطح ۶ دلار برسد.

نمودار ۴ ساعته قیمت تون کوین

در تایم فریم ۴ ساعته (تصویر بالا) قیمت تون کوین در نزدیکی میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای (موج آبی رنگ، ۷.۸ دلار) قرار دارد. در نتیجه احتمال این وجود دارد که آلت کوین مذکور دوباره برای رسیدن‌ به مقاومت سربار ۸.۲۹ دلار تلاش کند. این سطح می‌تواند مانع محکمی برای تون کوین باشد و اگر این ارز دیجیتال نتواند از آن عبور کند، ممکن است تا حمایت خط روند صعودی مذکور کاهش یابد.

برعکس اگر فشار فروش تون کوین افزایش یابد، قیمت آن ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای (موج قرمز رنگ، ۷.۴ دلار) و یا خط روند صعودی سقوط کند. با این حال فشار خرید تون کوین احتمالاً در این سطوح افزایش می‌یابد.

۳. یونی سواپ

یونی سواپ در ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۹ دلار) رسید و رشد کرد. این ارز دیجیتال سپس توانست در ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد) به مقاومت سربار ۱۲ دلار برسد.

نمودار روزانه قیمت یونی سواپ

فشار فروش یونی سواپ در محدوده ۱۲ دلار افزایش یافت و مثل ۲۶ مه (۶ خرداد) و ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) جلوی رشد آن را گرفت. با این حال رشد میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۱۰ دلار) نشان می‌دهد که فشار خرید UNI زیاد شده‌ است. در نتیجه اگر یونی سواپ در تلاش دوباره خود بتواند از مقاومت ۱۲ دلار عبور کند، ممکن است در ادامه به سطح ۱۳.۳۴ دلار و یا حتی ۱۵ دلار برسد.

با این حال اگر این آلت کوین موفق نشود، در ادامه ممکن است دوباره به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و یا حتی میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه سقوط کند.

نمودار ۴ ساعته قیمت یونی سواپ

روند قیمت یونی سواپ در تایم فریم ۴ ساعته (نمودار بالا) نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در نزدیکی میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای (موج آبی رنگ، ۱۱ دلار) قرار دارد. با این حال رشد شاخص مذکور نکته مثبتی محسوب می‌شود. در نتیجه UNI ممکن است دوباره تا محدوده ۱۲ دلار و یا حتی ۱۳.۳۴ دلار رشد کند.

برعکس اگر این آلت کوین به روند نزولی‌اش ادامه دهد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای برسد، نشان می‌دهد فشار فروش زیادی دارد و ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای (موج قرمز رنگ، ۱۰ دلار) کاهش یابد. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته بررسی ۳ آلت کوینی که سیگنال صعودی جدیدی صادر کرده‌اند اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کد تپ سواپ امروز ۱۱ تیر + آموزش وارد کردن

کد مخفی تپ سواپ قابلیتی جدید در این بازی تلگرامی است که از آن برای جلب‌توجه کاربران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *