بررسی مهم‌ترین توکن آنلاک‌های ماه آینده؛ مراقب این آلت کوین‌ها باشید!

در ماه ژوئن آلت کوین‌ها و پروژه‌های زیادی مثل آربیتروم و آپتوس ۶۵۰ میلیون دلار از توکن‌های خود را آزاد خواهند کرد.

خلاصه خبر

  • در ماه آینده ۶۵۰ میلیون دلار از توکن‌های پروژه‌هایی مثل آربیتروم و آپتوس آزاد می‌شوند.
  • علاوه بر این استارک نت و ایپ کوین توکن آنلاک‌های مهمی دارند.

به گزارش دبلاک، آلت کوین‌ها و پروژه‌های بزرگی مثل آربیتروم در ماه آینده بیش از ۶۵۰ میلیون دلار توکن را آزاد می‌کنند. ۲۰۰ میلیون دلار از این توکن آنلاک‌ها به پروژه‌های آربیتروم و آپتوس تعلق دارد.

۱. آپتوس

آپتوس در ۱۲ ژوئن (۱۶ خرداد) ۲.۵۹ درصد از عرضه در گردش خود را در ۱۲ ژوئن (۱۶ خداد) آزاد می‌کند. این توکن آنلاک شامل ۱۱.۳۱ میلیون توکن APT به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار می‌شود.

۲. ایموتبل ایکس

ایمیوتابل‌ایکس در ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) ۱.۷۲ درصد از عرضه خود، یعنی ۲۵.۵ میلیون IMX به ارزش ۵۵ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد. شرکت بزرگ وان‌اک (VanEck) سال گذشته اعلام کرد که انتشار بازی‌های وب ۳ مانند ایلوویوم (Illuvium) می‌تواند ایموتبل ایکس را به یکی از ۲۵ توکن برتر بازار از نظر مارکت کپ تبدیل کند.

۳. استارک‌نت

یکی دیگر از آلت کوین‌ها که در ماه آینده توکن آنلاک خود را انجام می‌دهد، استارک نت است. شبکه لایه ۲ استارک‌نت ماه مارس (اسفند) از نقشه راه ۲۰۲۴ خود رونمایی کرده و وعده داده بود که توان عملیاتی خود را افزایش و هزینه تراکنش‌ها را کاهش دهد. این شبکه ۶۴ میلیون توکن استارک‌نت را در ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) آزاد خواهد کرد که ۵.۶ درصد از عرضه در گردش آن را تشکیل می‌دهد. ارزش فعلی این توکن‌ها به ۷۵ میلیون دلار می‌رسد.

۴. آربیتروم

آربیتروم به عنوان  شبکه لایه ۲ دوم اتریوم به موفقیت زیادی رسیده و حجم کل معاملات آن در صرافی یونی‌سواپ (Uniswap) تا محدوده ۱۵۰ میلیارد دلار افزایش یافته است. این پروتکل ۳.۲ درصد از عرضه در گردش خود را در ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) آزاد خواهد کرد. ارزش فعلی این ۹۲.۶ میلیون توکن ARB به ۱۰۳ میلیون دلار می‌رسد.

۵. آپتیمیزم

آپتیمیزم ۳۱.۳ میلیون توکن APT به ارزش حدودی ۷۷ میلیون دلار را در ۳۰ ژوئن (۱۰ تیز) آزاد می‌کند. این توکن‌ها ۲.۹ درصد از عرضه در گردش APT را تشکیل می‌دهد. شایان ذکر است که سه چهارم از عرضه آپتیمیزم همچنان قفل است.

توکن آنلاک سایر آلت کوین‌ها

از بین مهم‌ترین توکن آنلاک‌های سایر آلت کوین‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد): ایپ کوین ۲.۵ درصد از عرضه در گردش خود، یعنی ۱۵.۶ میلیون توکن به ارزش حدودی ۲۰ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد.
  • ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد): پیکسلز (Pixels) هفت درصد از عرضه در گردش خود، یعنی ۵۴ میلیون توکن به ارزش حدوداً ۲۵ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد.
  • ۲۵ ژوئن (۵ تیر): آلت‌لیر (AltLayer) تقریباً ۶.۹ درصد از عرضه در گردش خود، یعنی  ۱۰۵ میلیون توکن به ارزش حدوداً ۳۶ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد.

نوشته بررسی مهم‌ترین توکن آنلاک‌های ماه آینده؛ مراقب این آلت کوین‌ها باشید! اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۱۱ تیر ۱۴۰۳)

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه با نوسانات زیادی مواجه شده است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *