بررسی مسیر پیش روی اتریوم برای رسیدن به قیمت 4,000 دلار

طی دو ماه گذشته، اتریوم بهتر از بیت کوین عمل کرده است و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که راه‌اندازی بالقوه ETFهای اسپات اتریوم در روزهای آینده، می‌تواند باعث افزایش قیمت قابل توجه این رمزارز شود.

با توجه به واگرایی نزولی در نمودار هفتگی قیمت بیت کوین، انتظار می‌رود این رویداد جایگاه اتریوم را در برابر پادشاه ارزهای دیجیتال تقویت کند. با این حال، علی‌رغم خوش‌بینی‌ها، هیچ جدول زمانی مشخصی برای راه‌اندازی ETFهای اتریوم وجود ندارد، که باعث سردرگمی فعالین بازار شده است. با این وجود، بازیگران بزرگ بازار و نهنگ‌های اتریوم در حال آماده شدن برای تایید این محصولات هستند و به طور مستمر توکن‌های ETH را انباشت کردند.

در تحلیلی در وب‌سایت TradingView در 13 جولای، تحلیلگری با نام RLinda گفت که نمودار روزانه ETHUSDT نشان می‌دهد گاوها در تلاش هستند تا قیمت را بالای خط حمایت کلیدی نگه دارند.

تحلیل تکنیکال اتریوم و چشم‌انداز بازار

بر اساس تجزیه و تحلیل تکنیکال نمودار روزانه، سطح بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه (MA) نشان‌دهنده «فاز تثبیت» است که یک سیگنال مثبت برای تشکیل ساختاری صعودی است.

سطح مقاومت فعلی حدود 3,200 دلار است و شکست به بالای آن می‌تواند منجر به حرکت صعودی قابل توجهی شود که به طور بالقوه محدوده 4,000 تا 4,800 دلار را هدف قرار می‌دهد.

در بازه زمانی کوتاه‌تر و چهار ساعته، حرکت قیمت با تثبیت همراه است. به نظر می‌رسد یک یا چندین بازیکن بزرگ به طور فعال ETH خریداری می‌کنند، انتشار اخبار مهمی را در آینده نزدیک پیش‌بینی و از کف کوتاه مدت قیمت حمایت می‌کنند.

این دوره تثبیت، که با افزایش حجم دنبال می‌شود، نشان‌دهنده فشار خرید قوی و احتمال ادامه روند صعودی است. سطوح حمایت کلیدی در اینجا حدود 3,056 تا 3,152 دلار است.

نمودار هفتگی نیز از این چشم‌انداز صعودی پشتیبانی می‌کند و تشکیل کف‌های بالاتر از یک روند صعودی بلندمدت حکایت دارد. سطح حمایت کلیدی در حدود 2,852 دلار است و خریداران تلاش خواهند کرد که اجازه ندهند قیمت به زیر این سطح نفوذ کند.

جدول زمانی اتریوم برای رسیدن به 4000 دلار

با توجه به شرایط فعلی بازار و تایید احتمالی ETFهای اسپات، اتریوم این پتانسیل را دارد که طی ۴ تا ۶ هفته آینده به مرز 4,000 دلار برسد. این پیش‌بینی در صورتی معتبر است که محصولات ETF تایید شود و شاخص‌های تکنیکال از فشار خرید و احساسات مثبت بازار حمایت کنند.

اتریوم در لحظه نگارش این مطلب، با قیمت 3,193 دلار معامله می شود که نشان‌دهنده افزایش 2 درصدی در تایم فریم روزانه است. در کوتاه مدت، تثبیت بالای MA-200 و شکستن سطوح مقاومت اصلی بسیار مهم است. در بلندمدت، حفظ سطوح حمایتی و ادامه روند صعودی می‌تواند اتریوم را به بالاترین حد خود برساند.

خرید اتریوم

همسویی عوامل بنیادی و تکنیکال نشان می‌دهد که اتریوم این توان را دارد که به زودی به مرز 4,000 دلار برسد، به خصوص اگر ETFهای اسپات تایید و با استقبال همراه شود.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سرنوشت تن کوین (TON) در صورت زندانی شدن پاول دورف

پاول دوروف، بنیانگذار اپلیکیشن تلگرام، اخیراً در فرانسه دستگیر شد، اقدامی که شوکی بزرگ به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد