بررسی سطوح حمایت و مقاومت کلیدی اتریوم و سولانا؛ آیا روند صعودی ادامه دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر نشانه‌هایی از بهبود، به ‌خصوص برای اتریوم و سولانا را نشان می‌دهد. اتریوم جهشی از منطقه حمایت کلیدی داشته است و تحلیلگران هدف قیمتی ۳۹۰۰ دلاری را برای آن در نظر گرفته‌اند که نشان‌دهنده پتانسیل صعود ۱۴ درصدی است.

با این‌حال، به گفته جاش، تحلیلگر معروف کریپتو، برای تأیید کامل روند صعودی، به سیگنال‌های بیشتری نیاز است.

یکی از چالش‌های پیش روی اتریوم، مقاومت بین ۳۴۸۰ تا ۳۵۲۰ دلار است. این ناحیه که به عنوان جیب طلایی (golden pocket) شناخته می‌شود، در گذشته به عنوان یک مقاومت قوی عمل کرده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در صورتی که اتریوم نتواند از این سطح مقاومتی عبور کند، سطح حمایتی کوتاه‌مدت در محدوده ۳۳۴۰ دلار قرار دارد. سطوح حمایتی قوی‌تر نیز بین ۳۲۱۰ تا ۳۲۵۰ دلار وجود دارند. در طرف مقابل، عبور از مقاومت جیب طلایی می‌تواند اتریوم را به سمت سطوح مقاومتی ۳۶۵۰ تا ۳۷۰۰ دلار هدایت کند.

سولانا نیز شرایط مشابهی دارد. قیمت سولانا اخیراً کمی بالاتر از سطح حمایتی کلیدی ۱۶۰ دلار بسته شده است. اگرچه خروج قاطعانه از این سطح تأیید نشده، اما سولانا همچنان بالاتر از حمایت ۱۵۴ دلاری قرار دارد.

علی‌رغم کاهش‌های جزئی، تا زمانی که سولانا بالای محدوده حمایتی ۱۵۲ تا ۱۵۴ دلار باقی بماند، روند صعودی همچنان معتبر است و الگوی تکنیکال کف دوقلو، چشم‌انداز صعودی را حفظ می‌کند.

در صورت شکستن این سطح حمایتی، سولانا ممکن است به محدوده ۱۴۰ تا ۱۴۴ دلاری سقوط کند. در طرف مقابل، عبور از سطح ۱۶۰ تا ۱۶۱ دلاری، قیمت با مقاومت‌های پیش رو در سطوح ۱۷۰ تا ۱۷۵ دلار مواجه خواهد شد. اگر روند صعودی ادامه یابد،‌ سطح مقاومت بعدی بین ۱۸۳ تا ۱۸۷ دلار هستند.


منبع

کوین پدیا




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جدیدترین پیش‌بینی‌ها از روند بازار ارزهای دیجیتال در آگوست 2024

بازار کریپتو در ماه گذشته شاهد نوسانات قابل توجهی بود و با ورود به دومین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد