بررسی بازی Astro Bot | پلتفرمر، به سبک سونی

گمان می‌کنم در چند ماه اخیر اکثر گیمرها از وضعیت حال حاضر صنعت ویدیوگیم رضایت ندارند. این نارضایتی مربوط به قدرت سخت‌افزاری کنسول‌های مختلف حاضر در بازار نیست. در مورد این مسئله، همه چیز در کیفیت مطلوب و قابل‌قبولی قرار دارد. مسئله حال حاضر دنیای بازی‌های کامپیوتری، تنبلی اکثر بازی‌سازان و توسعه‌دهندگان در طراحی و ساخت بازی است. واقعیت امر را بخواهید نسل ۹ بازی‌های ویدیویی آنقدر بازی قابل‌توجهی ندارد. اشتباه متوجه نشوید، من به تعداد آن‌ها اشاره می‌کنم و منظورم کیفیت آثار ساخته‌شده نیست. این تنبلی، از جانب شرکت‌های فرست پارتی زیر‌مجموعه‌های سونی و مایکروسافت مشاهده‌ می‌شود. البته باید بگویم که این امر ابعاد بزرگ‌تری دارد و صرفا مربوط به شرکت‌های نام‌برده‌شده نیست.

نبود بازی‌های خوب و باکیفیت روی کنسول‌های نسل نهمی در چند سال گذشته خیلی خوب به چشم آمده است

نبود بازی‌های خوب و باکیفیت روی کنسول‌های نسل نهمی در چند سال گذشته خیلی خوب به چشم آمده است. متأسفانه بازی جذاب در این نسل کم مشاهده‌ می‌شود. نمی‌دانم چرا بازیکن‌های اصلی این صنعت یعنی مایکروسافت و سونی به این شکل در پوشش‌دادن آثار فرست پارتی روی کنسول‌های حاضر در بازار خود، همیشه در حال امروز و فردا کردن هستند.

نسل هفت و هشت رو یادتان می‌آید؟ در آن زمان ما هرساله شاهد عرضه تعداد زیادی از آثار ویدیوگیمی بودیم. متنوع، تازه و باکیفیت. با‌این حال اوضاع همیشه هم به این شکل و شمایل نیست. درست در یک زمان غیرقابل انتظار و در اواخر روزهای تابستانی خیلی خیلی گرم سال جاری، در حین خنک‌تر و دلچسب‌تر شدن هوا، یک روبات کوچولو و بامزه و خیلی خیلی بانمک قدم به جهان ویدیوگیم گذاشت. این روبات به طرز عجیب و غافلگیر کننده‌ای حال ما را خوب کرد. از الان به شما عزیزان باید بگویم، تجربه استرو بات حال شما رو قطعا خوب می‌کند. در ادامه همراه بررسی بازی استرو بات ساخته جدید تیم اسوبی باشید.

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را از یوتیوب تماشا کنید

مطمئن هستم شما نیز با من هم نظر هستید که گیم پلی بازی‌های سبک پلتفرمر، به‌طور کل یک حس و حال دیگه‌ای دارند. اگر مثل من دوران کودکی خود را کنسول پلی استیشن ۱ گذارنده باشید، بدون‌شک کرش بندیکوت معرف حضورتان است. بگذارید همین ابتدا من خیال شمارو از بابت گیم پلی بازی استرو بات که هسته‌ی اصلی آن مبتنی بر عنصر تنوع است، راحت کنم.


منبع: https://www.zoomg.ir/game-review/400168-astro-bot-review-playstation-5/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Wukong؛ شاه میمون وارد می‌شود • دیجی‌کالا مگ

بازی Black Myth: Wukong، اولین اثر جدی استودیوی گیم ساینس (Game Science) و مهم‌ترین اثر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد