برداشت ۱ میلیارد دلار اتریوم از کوین‌بیس؛ الگوها از یک رالی بزرگ خبر می‌دهند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی کوین‌بیس امروز شاهد بیشترین حجم خروجی اتریوم طی یک سال گذشته بوده و این اتفاق موجب ایجاد بحث‌ و گمانه‌زنی‌هایی در مورد پیامدهای بالقوه آن برای قیمت اتریوم و بازار ارزهای دیجیتال شده است.

داده‌های ارائه‌شده توسط شرکت تحلیلی کریپتو‌کوانت (CryptoQuant) نشان می‌دهند که در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۴، بیش از ۳۳۶ هزار کوین ETH به ارزش تقریبی ۱.۱۷ میلیارد دلار از صرافی کوین‌بیس خارج شده است.

این پنجمین مورد در سال ۲۰۲۴ است که طی آن، ارزش برداشت‌ها از این صرافی از ۱۵۰ هزار اتریوم فراتر رفته است. دامنه این تراکنش‌ها از ۴۰۰ میلیون دلار تا ۱.۱ میلیارد دلار متغیر بوده که نشان‌دهنده مشارکت نهنگ‌ها یا موسسات مالی ناشناخته است.

دلایل دقیق این اقدام همچنان نامشخص است. با این حال، تحلیل الگوهای تاریخی و رفتارهای فعالان بازار بینش‌هایی را در این مورد ارائه می‌دهد. پیش از این، برداشت‌ بیت کوین در چنین مقیاسی از صرافی کوین‌بیس، درست قبل از راه‌اندازی صندوق‌های ETF‌ اسپات آن در اوایل سال جاری مشاهده شده بود.

لذا به نظر می‌رسد که برداشت اخیر اتریوم از این صرافی نیز به واسطه پیش‌بینی راه‌اندازی ETFهای اسپات این ارز دیجیتال در آینده نزدیک، اتفاق افتاده است.

بنابراین، اگر این برداشت‌ها صرفاً تراکنش‌های داخلی صرافی نباشند، نشانه‌ای مثبت برای چشم‌انداز بلندمدت اتریوم محسوب می‌شوند؛ چرا که کاهش موجودی در گردش اتریوم، به ویژه در چنین مقیاسی، می‌تواند کمیابی و در نهایت، افزایش قیمت ETH را به همراه داشته باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته برداشت ۱ میلیارد دلار اتریوم از کوین‌بیس؛ الگوها از یک رالی بزرگ خبر می‌دهند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

رییس کمیسیون بورس آمریکا: راه‌اندازی ETFهای اسپات اتریوم به مشکل نخورده است

بسیاری از معامله‌گران منتظر تایید ETFهای اسپات اتریوم و جریان ورود سرمایه آن‌ها هستند. رییس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *