برادران روسو برای کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers باز خواهند گشت

مارول استودیو در حال مذاکره با برادران روسو، کارگردان ۴ فیلم دنیای سینمایی مارول برای کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers هستند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان دو قسمت آینده فیلم اونجرز ممکن است مشخص شده باشد. منابع هالیوودریپورتر اعلام کردند که جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو در حال مذاکره با مارول استودیو برای کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers هستند، اما مذاکرات هنوز در مراحل اولیه است. این استخدام درواقع به جست‌وجو چند ماهه استودیو خاتمه خواهد داد که در آن با فیلمسازان مختلف برای کارگردانی قسمت پنجم و ششم فیلم انتقام جویان ملاقات کرده بود.

از جمله نام‌هایی متعددی که در اطراف پروژه شنیده می‌شد می‌توان به شان لوی، کارگردان فیلم Deadpool and Wolverine اشاره کرد که از آن به‌عنوان یکی از شانس‌های احتمالی یاد می‌شد. در هر حال مذاکرات با برادران روسو همچنان در مراحل اولیه خود است. برادران روسو پیش از این سابقه کارگردانی ۴ فیلم دنیای سینمایی مارول را در کارنامه خود داشته‌اند. روسوها با کارگردانی فیلم Captain America: The Winter Soldier در سال ۲۰۱۴ کار خود را در MCU آغاز کردند و سپس فیلم Captain America: Civil War در سال ۲۰۱۶، فیلم Avengers: Infinity War در سال ۲۰۱۸ و فیلم Avengers: Endgame در سال ۲۰۱۹ را کارگردانی کردند.

۴ فیلمی که روسوها برای مارول کارگردانی کرده‌اند در مجموع بیش از ۶.۶۸۱ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند و فیلم Avengers: Endgame با فروش ۲.۷۹ میلیارد دلار دومین فیلم پر فروش تاریخ سینما است. برادران روسو طی سال‌های اخیر به تهیه‌کنندگان شناخته شده‌ای ازطریق بنر AGBO تبدیل شده‌اند که مهم‌ترین آن بدون شک فیلم Everything Everywhere All at Once است که برنده جایزه اسکار بهترین فیلم سال شده است.

آن‌ها همچنین در ساخت سریال Citadel برای آمازون و فیلم‌های Extraction برای نتفلیکس نقش داشته‌اند. برادران روسو پس از پایان کار خود در MCU در ابتدا فیلم Cherry با بازی تام هالند برای اپل در سال ۲۰۲۱ و سپس فیلم The Gray Man با بازی رایان گاسلینگ و کریس ایوانز برای نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ را کارگردانی کرده‌اند. آن‌ها همچنین در همکاری دوباره با نتفلیکس فیلم The Electric State با بازی میلی بابی براون و کریس پرت را جلوی دوربین برده‌اند که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۵ از این شبکه پخش شود.

فیلم Avengers 5 در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت. مایکل والدرون، نویسنده و سازنده فصل اول سریال Loki و نویسنده فیلمنامه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers 5 و فیلم Avengers: Secret Wars را بر عهده دارد.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/369958-avengers-5-6-russo-bros-direct/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پوستر فیلم ترساننده ۳؛ افسارگسیختگی آرت دلقک

پوستر جدیدی از فیلم Terrifier 3 منتشر شد که آرت دلقک را مشغول تهدید ساکنان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد