بدون پشیمانی هدفون گیمینگ بخرید | از حرفه ای ها بشنوید

اگر به بازی‌های رایانه‌های و کنسولی علاقه دارید، خرید هدست گیمینگ می‌تواند جذابیت بازی را برایتان بیش‌تر کند. این دستگاه، کیفیت صدای بالایی داشته و باعث شنیدن جزئیات صدا می‌شود. همچنین با داشتن میکروفون قابل تنظیم، امکان گفتگو با همبازی‌ها را فراهم می‌کند. هدست گیمینگ طوری طراحی شده تا راحت باشد و در طولانی مدت، گوش‌ها را اذیت نکند. از طرفی با دستگاه‌های مختلف هم سازگاری دارد و به گوشی، تبلت، کامپیوتر، کنسول بازی و… متصل می‌شود. در ادامه با ارائه راهنمای خرید هدفون گیمینگ به شما می‌گوییم که چه مدل‌هایی انتخاب حرفه‌ای‌ها هستند!

هدفون یا هدست گیمینگ: کدام یک برای من مناسب است؟

یکی از محبوب‌ترین تجهیزات صوتی در بین تمام مردم، هدفون‌ها و هدست‌های گیمینگ هستند که برای گوش دادن به صدا‌های بازی و صحبت کردن با بقیه هم‌تیمی‌ها در حین بازی کاربرد دارند. هدفون برای گوش دادن به صدای بازی، موسیقی، پادکست و… طراحی شده و با داشتن کیفیت صدای بالا، باعث بهبود تجربه صوتی می‌شود. از طرفی در محیط‌های خلوت کاربرد دارد و به دلیل استفاده ساده و راحت، در طولانی مدت گوش‌ها را خسته و آزرده نمی‌کند.

هدست گیمینگ برای بازی‌های ویدیویی هم طراحی شده و قابلیت اتصال به دستگاه‌های بازی و کامپیوتر را دارد. این دستگاه با داشتن صدای فضایی، جذابیت بیش‌تری به بازی می‌دهد. بنابراین به شنیدن جزئیات صدا در بازی کمک کرده و صدای قدم زدن، شلیک گلوله، باز و بسته کردن درب و… را با جزئیات کامل به گوش شما می‌رساند. این هدست با داشتن قابلیت گفتگو با هم تیمی‌ها، برای بازی‌های چند نفره هم مناسب است.

با توجه به این موضوع اگر قصد گوش دادن به موسیقی یا فیلم دیدن را دارید، هدفون بخرید. اما اگر می‌خواهید از امکاناتی مثل میکروفون و صدای فضایی در بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی استفاده کنید، ما به شما خرید هدست گیمینگ را پیشنهاد می‌دهیم. در فروشگاه‌های اینترنتی معتبری مانند صدا بازار انواع مختلفی از این هدست‌ها و هدفون‌ها به فروش می‌رسند.

هدفون گیمینگ: با سیم یا بدون سیم؟

هدفون‌های گیمینگ فقط شامل یک مدل نیستند و در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند صدا بازار در مدل‌های مختلفی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با توجه به بودجه، سلیقه و نیاز خود یکی از انواع هدفون‌های گیمینگ را به‌صورت سیم دار یا بدون سیم تهیه کنید.در صدابازار مقایسه قیمت و کیفیت انواع هدفون گیمینگ به خرید متناسب تر شما کمک می‌کند تا به راحتی هدفون گیمینگ مورد نظرتان را بخرید!

هدفون گیمینگ با سیم

این هدفون با داشتن اتصال پایدار خیلی قطع و وصل نمی‌شود. همچنین در مقایسه با هدفون بی‌سیم، کیفیت صدای بالاتر و واضح‌تری دارد؛ زیرا اتصال بی‌سیم ممکن است اطلاعات صوتی را کمی با تاخیر ارسال کند. در حالی که اتصال با سیم اطلاعات را به‌صورت دقیق و خیلی سریع ارسال می‌کند. هدفون گیمینگ سیم دار نیازی به شارژ ندارد و برای مدت زمان بیش‌تری قابل استفاده است‌. این هدفون با داشتن تنظیمات پیشرفته، امکان کنترل صدا را فراهم کرده و باعث تغییر میزان حجم و بلندی صدا می‌شود.

هدفون گیمینگ بدون سیم

این هدفون استفاده راحت‌تری دارد و با اتصال بدون سیم باعث حرکت آزادانه در حین بازی کردن می‌شود. هدفون گیمینگ بلوتوثی نیازی به سیم و کابل‌های پیچیده ندارد و با دستگاه‌های مختلف سازگار است. از این رو خیلی راحت می‌تواند به گوشی، تبلت، لپ تاپ و… متصل شود. زمان استفاده از هدفون گیمینگ بی‌سیم نسبت به هدفون‌های سیمی محدودتر است؛ زیرا این نوع هدفون نیاز به شارژ دارد.

اگر به کیفیت صدای بالا و پایداری اتصال اهمیت می‌دهید، هدفون گیمینگ با سیم را بخرید. اما اگر دوست دارید راحت از هدفون استفاده کرده و در حین بازی حرکت کنید، هدفون گیمینگ بدون سیم را بخرید و آن را از طریق بلوتوث به سیستم متصل کنید. قیمت هدفون گیمینگ بی سیم در مقایسه با مدل با سیم بیش‌تر است، ولی عملکرد حرفه‌ای‌تری هم دارد. شما می‌توانید با مشاهده انواع هدفون گیمینگ در فروشگاه‌های اینترنتی معتبری مانند صدا بازار نسبت به خرید این محصولات بر اساس بودجه و نیازتان اقدام کنید.

بهترین مدل هدفون گیمینگ را از دید حرفه‌ای‌ها انتخاب کنید!

بهترین هدفون های گیمینگ در حال فروش در فروشگاه‌هایی مانند sedabazar.com با داشتن بعضی از قابلیت‌های خاص و منحصربه‌فرد، کیفیت صدای بالایی ارائه می‌دهند. همچنین به دلیل رابط کاربری ساده، با تمام دستگاه‌های گیمینگ سازگار می‌شوند. هنگام خرید هدفون گیمینگ به نکات مهم زیر توجه کنید:

  • کیفیت صدا: داشتن صدای استریو و فضایی برای هدفون گیمینگ خیلی مهم است. پشتیبانی از بیس قوی برای پخش صدا‌های اکشن بازی هم اهمیت بالایی دارد.
  • راحتی: داشتن کامفورت پد مخصوص و عدم فشار به گوش‌ها خیلی مهم است؛ زیرا باعث می‌شود کاربرد در طولانی مدت خسته و آزرده نشود. بنابراین هدفون گیمینگ باید وزن و اندازه مناسبی داشته باشد.
  • میکروفون: وجود میکروفون با کیفیت باعث انتقال راحت صدا در بازی‌های چند نفره می‌شود و برای گفتگوی آنلاین مناسب است.
  • سازگاری: بهترین هدفون گیمینگ خیلی راحت با دستگاه‌های مختلف سازگار می‌شود. بنابراین باید قابلیت اتصال به کامپیوتر یا کنسول مورد نظر را داشته باشد.
  • امکانات پیشرفته: قابلیت کنترل حجم، ‌مانیتورینگ صدا، نوار‌های LED و… از امکانات اضافه‌ای هستند که ممکن است در مدل دلخواه شما وجود داشته باشند.

هشدار! این مطلب صرفا جهت آشنایی مخاطب گرامی با این کسب‌وکار منتشر شده است و بازی‌سنتر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

The post بدون پشیمانی هدفون گیمینگ بخرید | از حرفه ای ها بشنوید appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای مکانیک خودرو در تهران

اگر آموزش تعمیر خودرو به صورت مناسب داده نشود، ممکن است هنرجو باعث بروز خسارات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *