بتمن به یک نفر بیش‌تر از سوپرمن احترام می‌گذارد

بتمن و سوپرمن در بسیاری از داستان‌ها یار هم بوده‌اند و به همین خاطر احترام متقابل زیادی میان‌شان برقرار است. اما در دنیای دی سی یک شخصیت وجود دارد که شوالیه تاریکی برای وی احترام بیش‌تری از کلارک کنت قائل می‌شود.

شاید ما شوالیه تاریکی را به عنوان یک شخصیت تنها و گوشه‌گیر بشناسیم، اما نباید فراموش کنیم که گروه قدرتمندی از ابرقهرمان‌ها به او کمک می‌کنند و هیچ وقت او را در زمین نبرد تنها نمی‌گذارند. از جمله این ابرقهرمان‌ها می‌توانیم به سوپرمن و نایت‌وینگ اشاره کنیم که از دوستان نزدیک بروس وین محسوب می‌شوند و در نزد او از احترام و ارزش زیادی برخوردار هستند. اما در این میان یک شخصیت وجود دارد که به گفته خود بروس، برای او احترام بیش‌تری از سوپرمن و نایت وینگ قائل است. او این شخصیت را شریک استوار خود می‌داند و همیشه به او اعتماد دارد.

تماشای ویدیوی بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان

بتمن این حرف تعجب‌برانگیز را در شماره ۱۲۵ کمیک Batman: Legends of the Dark Knight می‌زند. این کمیک بوک بخشی از خط داستانی No Man’s Land است که در طی آن شهر گاتهام توسط یک زلزله بزرگ تخریب می‌شود و بعد از سایر بخش‌های آمریکا جدا می‌افتد. در این شرایط کمیسر گوردون نهایت تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند قانون و نظم را در گاتهام سرپا نگه دارد و افراد باقی مانده را از خرابه‌های شهر خارج کند. در ادامه شوالیه تاریکی پس از مدت‌ها با گوردون رو به رو می‌شود تا بلکه بتواند به او کمک کند.

اما برخلاف آنچه که انتظار می‌رود کمیسر گوردون با خشم و لحن تندی از بتمن پذیرایی می‌کند. گوردون در واقع از تاخیر شوالیه تاریکی و تنها گذاشتن وی در این شرایط بحرانی حسابی خشمگین است. کمیسر گوردون در همین حال که به شدت عصبانی به نظر می‌رسد خطاب به بروس وین می‌گوید که آیا او اصلا احترامی برای وی قائل است. شوالیه تاریکی هم در کمال تواضع پاسخ می‌دهد:«هیچ مرد یا زن زنده‌ای وجود ندارد که برای آن‌ها بیش‌تر از تو احترام بگذارم.»

بروس سعی می‌کند چهره واقعی خود را به گوردون نشان دهد، اما او ترجیح می‌دهد که از هویت بتمن مطلع نباشد

اما بتمن با وجود دوستانی نظیر سوپرمن و نایت وینگ چرا باید چنین حرفی به گوردون بزند؟ خب ظاهرا شوالیه تاریکی این پلیس شریف را همکار واقعی و برابر خود می‌داند و به همین خاطر بیش‌ترین احترام را برای او قائل است. بروس در ادامه تصمیم می‌گیرد ماسکش را بردارد و هویت واقعی خود را برای گوردون فاش کند. اما در این موقعیت گوردون دست به کار عجیبی می‌زند. او با دست‌هایش جلوی چشم‌های خود را می‌گیرد تا صورت او را نبیند و به هویت شخص پشت ماسک پی نبرد.

تریلر گیم‌پلی بازی بتمن: آرکام شدو منتشر شد

در ابتدای خط داستانی No Man’s Land و هنگامی که در گاتهام زلزله می‌شود، بروس وین در غارهای زیر عمارت وین محبوس شده و دسترسی به دنیای بیرون را از دست می‌دهد. او در ادامه سعی می‌کند با استفاده از نفوذهای سیاسی خود به عنوان بروس وین کمک بگیرد تا بلکه بتواند از گاتهام خارج شود. حال هنگامی که بروس مشغول انجام این کارها است از وضعیت گاتهام غافل می‌شود تا ویلن‌های متعددی سطح گاتهام را بگیرند و آن را تصاحب کنند. در این میان کمیسر گوردون شهروندان و پلیس‌های متعددی را از دست می‌دهد و حسابی از لحاظ روحی ضربه می‌خورد. در همین حین بت‌گرل علامت‌های بتمن را در سراسر شهر نمایان می‌کند تا گوردون فکر کند که شوالیه تاریکی در گاتهام است، ولی حاضر نیست به کمک او آید. به همین دلیل هم هنگامی که شوالیه تاریکی را پس از مدت‌ها می‌بیند عصبانی می‌شود.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Screen Rant


بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ماینکرفت | ساخت خانه مدرن

ماینکرفت را می‌توان از معدود بازی‌های جاودانه در صنعت بازی دانست که فروشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد