تیتر خبرها

بتای Call of Duty: Black Ops 6 دارای محدودیت‌هایی خواهد بود

استودیوی تری‌آرک اعلام کرده است که بتای Call of Duty: Black Ops 6 به شما اجازه نمی‌دهد مکانیک حرکت همه‌جانبه را خاموش کنید.

استودیوی تری‌آرک اخیرا جزئیات بتای Call of Duty: Black Ops 6 را اعلام کرد. اگرچه محتوای دقیق بتا مشخص نیست، اما بازیکنان می‌توانند مکانیک‌های جدیدی مانند حرکت هوشمندانه و حرکت همه‌جانبه را به‌لطف آن تجربه کنند. متأسفانه همان‌طور که مت اسکرونس، دستیار کارگردان بازی تأیید کرده است، مکانیک حرکت همه‌جانبه در این بتا همیشه روشن خواهد بود.

او در اولین قسمت از پادکست رسمی Call of Duty گفت: «حرکت همه‌جانبه یک ویژگی اساسی است و بازیکن نمی‌تواند آن را غیرفعال کند. بااین‌حال ما در تلاش هستیم تا مطمئن شویم که با اختیاری شدن این مکانیک، استفاده از آن برتری زیادی را به بازیکن نخواهد داد. باید حواسمان به این موضوع باشد که شکاف مهارتی زیادی به وجود نیاید.»

همچنین به‌لطف مکانیک حرکت هوشمندانه می‌توانید دویدن، پریدن و خم‌شدن خود را شخصی‌سازی کنید و خوشبختانه استفاده از این مکانیک کاملا اختیاری است. بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. کاربران گیم پس آلتیمیت نیز از روز عرضه می‌توانند به تجربه بازی بپردازند.

این بازی دارای یک کمپین جدید، ۱۶ نقشه چندنفره، سیستم کلاسیک Prestige، بخش جدید زامبی‌محور و موارد دیگر خواهد بود. بتای عمومی آن از تاریخ ۶ تا ۹ سپتامبر (۱۶ الی ۱۹ شهریور) برگزار می‌شود؛ اما کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند و همچنین اعضای گیم پس می‌توانند از تاریخ ۳۰ اوت تا ۴ سپتامبر (۹ الی ۱۴ شهریور) به بتای خصوصی آن دسترسی داشته باشند.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/369924-black-ops-6-omnidirectional-movement/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی Foamstars رایگان خواهد شد

هشت ماه پس از عرضه، اعلام شد بازی Foamstars به صورت رایگان (Free to play) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد