ببینید؛ آپدیت جدید Gran Turismo 7 یک جاده و 6 ماشین جدید اضافه می‌کند • دیجی‌کالا مگ

کمتر کسی در دنیای گیمینگ حضور دارد که با مجموعه گرن توریسمو (Gran Turismo) آشنایی نداشته باشد. این بازی محبوبیت بسیار زیادی در دنیای گیمینگ و مخصوصاً کاربران پلی‌استیشن داشته و به همین دلیل است که با عرضه یک به روزرسانی جدید، افراد زیادی مشتاق جزئیات آن هستند.

بازی گرن توریسمو ۷ برای مدت زیادی است که در دنیای گیمینگ حضور داشته و توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب بکند. حال نوبت به یک به روزرسانی جدید برای این بازی رسیده است. بازی گرن توریسمو ۷ ماشین‌ها و مسیرهای بسیار زیادی دارد با این حال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا تنوع را در آن باز هم بیشتر کرده و یک مسیر و ۶ ماشین جدید به آن اضافه کرده است.

به روزرسانی بعدی مجموعه گرن توریسمو در تاریخ ۴ مرداد (۲۵ جولای) عرضه خواهد شد. این به روزرسانی به صورت کاملاً رایگان برای کاربران در دسترس بوده و جزئیات زیادی به این بازی اضافه کرده است. در کنار مسیر و ماشین جدید ما شاهد آیتم‌های شخصی‌سازی جدیدی هستیم که به این بازی اضافه شده و باعث شده که کاربران بتوانند به راحتی ماشین‌های خود را طبق چیزی که دوست دارند طراحی کنند.

مسیر جدیدی که به بازی گرن توریسمو ۷ اضافه شده، Eiger Norwand نام دارد. این مسیر در گذشته در بازی گرن توریسمو ۶ در دسترس بوده و یکی از مسیرهای مهیج مجموعه گرن توریسمو است. در کار آن هوش مصنوعی بازی گرن توریسمو برای حالت‌های ۲۴ ساعت Nurburgring و Autodrome Lago Maggiore بهینه شده تا کاربران بتوانند به راحتی این دو حالت را با هوش مصنوعی تجربه بکنند.

همانطور که گفتیم تعداد ماشین‌های بازی گرن توریسمو بسیار زیاد هستند. با این حال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا این تنوع را از قبل هم بیشتر کرده و ۶ ماشین جدید هم به بازی اضافه کرده است. این ۶ ماشین به شرح زیر هستند:

  • Ferrari 430 Scuderia (2007)
  • BMW M3 (1997)
  • Lambroghini Gallardo LP 560-4 (2008)
  • Genesis Vision Gran Turismo
  • Subaru Impreza Rally Car (1998)
  • RUF RGT 4.2 (2016)

هر ۶ ماشین از موارد بسیار محبوب در میان دوست داران خودرو و ماشین هستند و در نتیجه منطقی است که شرکت سازنده به دنبال افزودن آن‌ها در بازی گرن توریسمو باشد. نکته جالب اینجاست که شرکت سونی از زمان عرضه بازی تعداد زیادی ماشین برای آن عرضه کرده است. به همین دلیل می‌توان گفت که پشتیبانی از این بازی بسیار خوب بوده و توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جذب بکند.

شرکت سونی و دنیای رسانه بازی گرن توریسمو ۷ را یک بازی موفق می‌داند. به دلیل اینکه این بازی از زمان عرضه با استقبال خوبی مواجه شد و توانست کاربران ثابت خود را حفظ کند. در آماری که شرکت سازنده برای تعداد کاربران فعال در ماه منتشر می‌کند، گرن توریسمو همواره رتبه بالایی داشته و توانسته طرفداران خود را حفظ بکند.

مجموعه گرن توریسمو سابقه بسیار زیادی در دنیای گیمینگ دارد. اولین بازی از این مجموعه در سال ۱۹۹۷ عرضه شد و توانست حدود ۹۰ میلیون نسخه تا سال ۲۰۲۲ فروش داشته باشد. برای این آمار فروش باید در نظر داشته باشید که جامعه هدف بازی گرن توریسمو بسیار محدود بوده و در نتیجه منطقی است که به اندازه یک بازی مثل جی‌تی‌ای فروش نداشته باشد.

منبع: VGC


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Awakening اعلام شد؛ تیزر سینمایی آن را ببینید • دیجی‌کالا مگ

شرکت Bandai Namco اعلام کرد که بازی ناشناخته ۹: رستاخیز (Unknown 9: Awakening) را پاییز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد