با چاقوی آشپزخانه انیمه اتک آن تایتان لذت آشپزی را دو چندان کنید

اگر‌چه که قرار نیست یک شمشیر واقعی دسته دیدبانی به دست بیاورید، اما چاقوی آشپزخانه انیمه اتک آن تایتان می‌تواند به شما کمک کند بیش از پیش از آشپزی لذت ببرید.

با این که مانگا و انیمه Attack on Titan به پایان رسیده‌اند، اما این مجموعه مشهور و محبوب همواره روش‌های جدید و غافلگیر‌کننده‌ای را برای بازگشت به زندگی طرفداران پیدا می‌کند. در حالی که طرفداران انیمه اتک آن تایتان هنوز نمی‌توانند تجهیزات ODM را برای حرکت در آسمان و بین ساختمان‌ها خریداری کنند، اما این امکان فراهم شده که برای آشپزخانه خود یک آیتم مرتبط با انیمه Attack on Titan تهیه کنید. این از آن جهت بوده که یک چاقوی آشپزخانه با محوریت این اثر رونمایی شده است.

۱۰ نقل‌قول برترِ اتک آن تایتان که اثبات می‌کنند چرا این انیمه یک شاهکار حقیقی است

چاقوی آشپزخانه رسمی انیمه اتک آن تایتان بر اساس شمشیر‌هایی که دسته دیدبانی و سایر سربازان داخل دیوار‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند، طراحی شده است. این چاقوی آشپزخانه در حدود ۱۲۵ دلار قیمت داشته و سه ماه دیگر وارد بازار خواهد شد. در توضیحات رسمی این آیتم آمده است: «چاقو آشپزخانه انیمه Attack on Titan تیز بودن را با ظاهر جذاب ترکیب کرده و با همکاری NiNJA، برندی مشهور از شهر سکی، ساخته شده است. تیغه‌های این برند با دستگاه تیز نمی‌شوند، بلکه صنعت‌گرانی ماهر تمامی آن را تیز می‌کنند. تیغه دولبه ساخته شده از فولاد مولیبدن وانادیوم با پوشش تیتانیوم، موجب می‌شوند که تیز بودن برای مدت طولانی حفظ شود و بتوانید از آشپزی لذت ببرید». تریلر رونمایی از چاقوی آشپزخانه انیمه اتک آن تایتان را در زیر مشاهده می‌کنید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

انیمه حمله به تایتان، داستان دسته دیدبانی را به شکلی به اتمام رساند که هنوز یکی از بحث‌بر‌انگیز‌ترین پایان‌بندی‌های تاریخ صنعت انیمه محسوب می‌شود. علی‌رغم پایان مبارزات دسته دیدبانی و ارن یگر، خالق Attack on Titan یعنی هاجیمه ایسایاما مایل به گسترش دنیای این اثر بود. کتاب هنری آن که اخیرا تحت عنوان Attack on Titan: Fly منتشر شد، حاوی مانگا تازه‌ای با محوریت لیوای آکرمن است. به این واسطه به گذشته شخصیت مذکور سفر کرده و می‌بینیم که او برای تبدیل شدن به قوی‌ترین سرباز چه دوران سختی را پشت سر گذاشته است.

انیمه اتک آن تایتان ؛ رویای واقعی ارن یگر

نظر شما در مورد آیتم‌های مختلف ساخته شده بر اساس انیمه اتک آن تایتان به خصوص چاقوی آشپزخانه آن چیست؟ آیا به خرید چنین آیتم‌هایی علاقه دارید؟ آیا آیتم مرتبط با انیمه Attack on Titan را در اختیار دارید؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


هلبلید ۲ از گاد آف وار بهتره؟ | بررسی بهترین بازی ۲۰۲۴




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *