با پیدا کردن مجموع ارزش عددی حیوانات قطبی، اثبات کن که ریاضی ات عالیه!؟

آزمون ریاضی با حیوانات قطبی: آیا برای پذیرش یک چالش فکری جدید آماده اید؟ بازی های فکری معماها و چالش هایی هستند که نیاز به تفکر و مهارت های حل مسئله دارند. آنها می توانند سرگرم کننده و راهی عالی برای تحریک مغز شما باشند. در این بازی فکری خاص، وظیفه شما این است که با استفاده از مقادیر اختصاص داده شده به هر حیوان قطبی در تصویر و محاسبه مقداری عددی سه حیوان در پایان، آزمون ریاضی با حیوانات قطبی را حل و عدد مجموع را بدست آورید.

برای تکمیل این چالش، باید با دقت نگاه کنید و تمرکز کنید. این کار به سطح معینی از سختی نیاز دارد، که سطح سختی متوسطی دارد. برای یافتن کد، باید تعداد و نوع پرندگان را در هر خط معادله مطالعه کنید. هر پرنده دارای یک مقدار عددی مرتبط با آن است که به شما کمک می کند تا محاسبه نهایی را انجام دهید. توجه دقیق به جزئیات برای موفقیت در تکمیل این چالش مهم است. بنابراین، برای رمزگشایی ارزش گمشده هر حیوان قطبی، لازم است که روی هر جنبه تمرکز و تمرکز داشته باشید. با مجله خبری چشمک و آزمون ریاضی با حیوانات قطبی همراه شوید.

شاید بپسندید: حکایت غول چراغ جادو و رئیس شرکت | هیچ وقت قبل از رئیس تان اظهار نظر نکنید!

آزمون ریاضی با حیوانات قطبی

شکستن کد حیوانات در 9 ثانیه کار ساده ای نیست! این نیاز به فردی با مهارت‌های خارق‌العاده – از ضریب هوشی بالا تا نابغه بودن – دارد تا بتواند در مدت زمان کوتاهی رمز را بشکند. آیا برای چالش آماده ای؟ خودتان را امتحان کنید و ببینید آیا آنچه را که برای شکستن کد در کمتر از 10 ثانیه لازم است دارید یا خیر!

حل آزمون ریاضی با حیوانات قطبی می تواند یک راه سرگرم کننده و جذاب برای آزمایش مهارت های حل مسئله شما باشد. این یک راه عالی برای تیز نگه داشتن ذهن شما است و حتی می تواند به بهبود عملکرد کلی شناختی کمک کند. برای ارائه پاسخ به آزمون ریاضی با حیوانات قطبی، باید خارج از چارچوب فکر کنید.  سعی کنید از زوایای مختلف به مشکل نگاه کنید و از استراتژی‌های مختلف استفاده کنید. بازی فکری امروز یک بازی سخت است، و برای شکستن آن باید کمی فکر کنید.

به سرنخ ها نگاهی بیندازید و ببینید چه چیزی می توانید پیدا کنید! اگر احساس شجاعت می کنید، سعی کنید ثانیه ها و آزمون ریاضی با حیوانات قطبی را شکست دهید و آن را در زمان رکورد حل کنید.

شاید بپسندید: چیستان| خطرناک است اما با برعکس کردنش، رام می شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون ریاضی با حیوانات قطبی

آیا آزمون ریاضی با حیوانات قطبی را حل کرده اید؟ کسانی که موفق به حل آن در کمتر از 10 ثانیه می شوند، نهایت تبریک ما را داریم.  شما واقعاً این چالش را شکست داده اید.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون ریاضی با حیوانات قطبی: جواب معادله 60 است.

خرس قطبی = 50

فک=30

پنگوئن=40

40-30+50

10+50

60

پس جواب 60 است. به هر کسی که موفق شد آن را به درستی انجام دهد تبریک می گویم!

شاید بپسندید: اگر این عبارت را با حرکت دادن یک چوب کبریت اصلاح کنی، نابغه ای!

امیدوارم از آزمون ریاضی با حیوانات قطبی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

با پیدا کردن صاحب مخفی بز در تصویر، اثبات کنید که چشمان تیز مثل عقاب دارید!؟

سوال هوش: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر عصر حجر مسافر زمان است!؟

 پیرمردی که بسیار خوش شانس بود، اما خودش رو خوش شانس نمی دونست

چیستان | برای همه لباس می‌دوزد، اما خودش برهنه و بی‌لباس است؛ آن چیست!؟




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

برای همه لباس می‌دوزد، اما خودش برهنه و بی‌لباس است؛ آن چیست!؟

چیستان وسیله 6 : معماها و چیستان ها از قدیم الایام وجود داشته اند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *