با پیدا کردن ارزش عددی برگها و گل در 3 عبارت اول، پاسخ عبارت آخر را حل کن!

آزمون ریاضی با ارزش برگ ها و گل: بخش سرگرمی چشمک یک مسابقه جالب و سرگرم کننده وجود دارد که مهارت های ریاضی شما را آزمایش می کند. این آزمون برای قوی ترین افراد در ریاضی در نظر گرفته شده است و به شما این امکان را می دهد که در حین سرگرمی، دانش خود را به کار ببندید. با مجله خبری چشمک و آزمون ریاضی با ارزش برگ ها و گل همراه باشید.

قانون ساده است: شما باید ارزش عددی تمام اشیا تصویر که شامل برگ سبز و زرد و گل است را پیدا کنید. برای این چالش ریاضی محرک آماده شوید و منطق خود را امتحان کنید. آیا آماده کشف رازهای پشت این پازل ها هستید؟ این پازل از بسیاری جهات هیجان انگیز است. نه تنها به شما کمک می کند تا مهارت های ریاضی خود را توسعه دهید، بلکه یک راه سرگرم کننده برای گذراندن زمان است. این بازی برای همه قابل دسترسی است، فقط باید اصول اولیه عملیات ریاضی را بدانید. مطمئن باشید، عملیات مورد استفاده ساده است: جمع، تفریق، ضرب و تقسیم. با این حال، زمان موجود را دست کم نگیرید.

شاید بپسندید:با دلیل بگوئید که کدام زن، شاغل است و کدام خانه دار!؟ | خیلی ها جواب درست ندادند!؟

آزمون ریاضی با ارزش برگ ها و گل

برای حل این معمای مجله خبری چشمک فقط 15 ثانیه فرصت دارید. برای یافتن ارزش هر گل و گلبرگ از سرعت و دقت در محاسبات خود استفاده کنید. بنابراین، آیا آماده هستید که این چالش را قبول کنید و مهارت های ریاضی خود را امتحان کنید؟ چگونه می توان ارزش هر تصویر و شی را پیدا کرد؟ برای حل این معما، اتخاذ یک رویکرد روشمند ضروری است. مهمتر از همه، وقت بگذارید و بیانیه را با دقت بخوانید تا به طور کامل زمینه را درک کنید.

سپس، توالی منطقی بین عناصر ارائه شده را تجزیه و تحلیل کنید. از توانایی های فکری خود برای فهمیدن معنی اعداد موجود در پازل استفاده کنید. مرحله به مرحله پیش بروید و ابتدا به دنبال واضح ترین ارزش ها باشید. هنگامی که یک مقدار را شناسایی کردید، سعی کنید همان استدلال را برای یافتن مقادیر دیگر به کار ببرید. برای حل موثر این معما از صبر و تفکر استفاده کنید. با آزمون ریاضی با ارزش برگ ها و گل و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که وقتی به مادرش می‌رسد ناپدید می‌شود!؟

.

.

.

.

 

 

 

 

 

.

.

پاسخ آزمون ریاضی با ارزش برگ ها و گل

آیا پاسخ آزمون ریاضی با ارزش برگ ها و گل را پیدا کرده اید؟عجله کن؛ زمان در حال اتمام است. شاید بیشتر شما تا به حال این پاسخ را پیدا کرده باشید.اگر نمی توانید آن را پیدا کنید، می توانید راه حل ارائه شده در پایان مطلب را بررسی کنید.

.

.

.

.

جواب آزمون ریاضی با ارزش برگ ها و گل: پاسخ 38- است.

– معادله اول: گل+ گل= 20.

برای یافتن مقدار کیک باید موارد زیر را انجام دهید: 20 / 2 = 10. مقدار گل 10 است.

– معادله دوم: گل× برگ سبز = 20.

با تقسیم 20 بر 10 عدد 2 بدست می آید که ارزش برگ سبز است.

– معادله سوم: برگ زرد تقسیم بر 2 عدد برگ سبز که حاصل 2 است.

مقدار برگ سبز 2 بود که در اینجا 2 برگ سبز است یعنی ارزش 4. برای بدست آوردن مقدار برگ زرد کافی است حاصل ضرب 2 را در مقدار برگ ها یعنی 4 ضرب کنیم که جواب 8 می شود.

– معادله چهارم: گل- برگی سبز x سه برگ زرد  =؟

با توجه به اولویت ضرب مجموع 3 برگ زرد یعنی عدد 24 بر عدد 2 در ابتدا ضرب و از ارزشش گل که عدد 10 است کم می کنیم که جواب منفی 38- می شود.

شاید بپسندید: اگه فکر می کنی ریاضی‌ات خوبه پاسخ عبارت ریاضی را پیدا کن!

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟امیدوارم از آزمون ریاضی با ارزش برگ ها و گل و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

کدامیک از این دو زن مادر پسربچه است، پری دریایی یا زن شناگر!؟

تست قدرت تمرکز: کدامیک از این آفتاب پرست ها با بقیه فرق داره!؟

 بازرگان و رمال طمعکار | داستانی زیبا و شنیدنی در باب طمعکار و آخر و عاقبتش!

اگر در یک نگاه حیوان استتار شده تصویر را شناسایی کردی چشمات مثل عقاب تیزه!

نوشته با پیدا کردن ارزش عددی برگها و گل در 3 عبارت اول، پاسخ عبارت آخر را حل کن! اولین بار در مجله خبری چشمک. پدیدار شد.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

با حرکت دادن 1 چوب کبریت، عبارت را اصلاح کنید!

سوال ریاضی با اصلاح عبارت : لازم است تا یک عبارت صحیح را در تصویر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *