با معرفی کردن متقلب‌ها در بازی Escape from Tarkov جایزه خواهید گرفت

Escape from Tarkov از همان ابتدا با متقلب‌ها مشکل داشته، اما علیرغم تلاش‌ها برخی از بازیکنان متقاعد نشده‌اند که توسعه‌دهنده Battlestate برای مقابله با این مشکل، بسیار جدی است.

اما رویکرد جدید ضد تقلب در آخرین پچ ممکن است نظر برخی را در این زمینه تغییر دهد: استودیو اکنون «غرامت برای گزارش کردن افرادی که قوانین بازی را نقض کرده‌اند» ارائه می‌دهد – به عبارت دیگر، جایزه‌ای برای معرفی متقلبان.

در پچ نوت 0.14.9.5 آمده است:

بازیکنان پس از گزارشی که منجر به بن شدن متخلف شد، غرامت ارز درون بازی دریافت خواهند کرد. غرامت همراه با یک پیام درون بازی است که از یک گزارش موفق خبر می‌دهد. جایزه چندین گزارش موفق با یکدیگر ترکیب می‌شوند.

جزئیات این طرح بسیار کم است – هیچ صحبتی در مورد اینکه بازیکنان چقدر برای یک گزارش موفق جایزه دریافت خواهند کرد، اینکه آیا آستانه‌ای وجود دارد یا اینکه چگونه گزارش‌های چندین نفر در مورد یک متقلب یکسان رسیدگی می‌شود، وجود ندارد.

البته ارزش گزارش‌های تقلب کاملا به کاری که Battlestate با آن‌ها انجام می‌دهد، بستگی دارد. با این حال، به نظر می‌رسد گامی در مسیر درست باشد، اینکه برنامه در درازمدت تاثیری بر تقلب خواهد گذاشت یا خیر، باید دید.

این دقیقا یک ایده اصلی نیست. حداقل یکی از Redditor بیش از یک سال پیش به Battlestate پیشنهاد کرد که یک برنامه جایزه مانند این را اجرا کند و اشاره کرد که استودیو Yager برنامه بسیار مشابهی را در The Cycle: Frontier ارائه کرده است.

به نظر می‌رسد اکثر بازیکنان فکر می‌کنند که اینها تغییرات مثبتی هستند، اگرچه نگرانی وجود دارد که دشمنان هوش مصنوعی در حال حاضر کمی بیش از حد خوب باشند.

پچ جدید همچنین در نهایت امکان بازی آفلاین را برای حالت بحث برانگیز PvE که در ماه آوریل با خشم گسترده رونمایی شد، فراهم می‌کند. استودیو سازنده در توییتر اعلام کرد که این حالت برای همه دارندگان Escape from Tarkov در عرض ۱ تا ۲ هفته پس از تثبیت و آماده شدن زیرساخت بازی، در دسترس خواهد بود.


منبع: https://vigiato.net/p/481090

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تیم T1 دومین قهرمانی مسابقات Esports World Cup 2024 را کسب کرد

تیم کره‌ای T1 دیروز در بازی League of Legends موفق به کسب جام قهرمانی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *