با عرضه The First Descendant تعداد بازیکنان همزمان آن از مرز ۲۲۹ هزار نفر عبور کرد

بازی The First Descendant یک اثر رایگان لوتر-شوتر است که به‌تازگی منتشر شد. در عین حال که نقدهای متوسطی در صفحه استیم این بازی به ثبت رسیده است، اما نام آن در بین برترین عناوین این پلتفرم به چشم می‌خورد.

استودیوی Nexon، بازی The First Descendant را سه سال پیش معرفی کرد و حالا منتشر شده است. این بازی در زمان عرضه با مشکلاتی مثل کالیبره کردن روبه‌رو بود یا ارز خریداری شده در آن، ثبت نمی‌شد (موضوعی که حالا برطرف شده است). با این حال، در زمان نگارش این مطلب، ۲۲۹۲۵۷ نفر به طور مداوم مشغول تجربه این اثر هستند.

این بازی لوتر-شوتر رایگان، در صدر پرفروش‌ترین عناوین پلتفرم استیم قرار گرفته است. با توجه به تخفیفات تابستانی بازی‌های بزرگ و مهمی مثل Elden Ring و Baldur’s Gate 3 در پلتفرم استیم، دستیابی به چنین جایگاهی آسان نیست. با این حال، از بین ۷۰۱۷ نقدی که در صفحه استیم بازی ثبت شده، تنها ۴۲ درصد از کاربران این اثر را مطلوب دانسته‌اند.

عموم بازیکنان این بازی را بدتر از آثاری مثل Warframe و Destiny 2 می‌دانند و از گیم‌پلی بازی و پرداخت درون برنامه‌ای آن شکایت دارند. با این وجود، به‌نظر می‌رسد استودیوی Nexon، برنامه‌های مهمی برای محتوای پس از عرضه این بازی در نظر گرفته که شامل باس‌های Colossus جدید، سلاح‌ها و موارد دیگر خواهد بود.

بازی The First Descendant روی کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر شده است.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پلی استیشن ۴ شرکت AMD را از ورشکستگی نجات داد

طبق اطلاعات ثبت شده در پروفایل لینکدین مدیر ارشد AMD، کنسول پلی استیشن ۴ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *