با بازی مارولز اسپایدرمن اسپایدی مورد علاقه خود را بسازید

هرچند که خود استودیو اینسامنیاک گیمز لباس‌های متعددی را در بازی مارولز اسپایدرمن قرار داده، اما امکان شخصی‌سازی آن‌ها را به گیمرها نمی‌دهد. با این حال یک ماد جدید به تازگی منتشر شده که به شما اجازه می‌دهد مرد عنکبوتی مورد علاقه خود را بسازید و ظاهر وی را با نهایت جزئیات شخصی‌سازی کنید.

اگر به تجربه بازی Marvel’s Spider-Man 2018 پرداخته باشید بدون شک با تعداد زیاد کاستوم‌های آن آشنایی دارید. این بازی لباس‌های متعددی را در اختیار مخاطبینش قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند به ظاهر مورد علاقه خود برسند و سپس به ماجراجویی بپردازند. لباس‌هایی که در این بازی به چشم می‌خورند اکثرا با اقتباس از حضورهای مختلف اسپایدی در مدیوم‌های مختلف نظیر سینما و تلوزین طراحی شده‌اند و تا جای ممکن به منبع الهام خود وفادار مانده‌اند. با این حال نباید فراموش کرد که این شخصیت محبوب سال‌ها است در کمیک بوک‌ها و زمینه‌های دیگر ظاهر شده و در هر کدام از آن‌ها لباس منحصر به فردی به تن کرده اسنت. با توجه به همین موضوع استودیو اینسامنیاک گیمز نمی‌تواند تمامی این لباس‌ها و متغیرهای اسپایدی را در بازی خود جای دهد و مجبور می‌شود بخش بزرگی از آن‌ها را به دست فراموشی بسپرد.

پیوستن ددپول به گروه اسپایدرمن‌های دنیای سینمایی مارول

به عبارتی ساده‌تر تنوع لباس‌های در بازی مارولز اسپایدرمن زیاد است، اما به چشم بسیاری از افراد کامل نیست. خوشبختانه یک مادساز با نام TangoTeds ماد منحصر به فردی طراحی کرده که با نصب آن می‌توانید لباس‌های متعدد جدیدی از مرد عنکبوتی بسازید و به شخصی‌سازی کوچک‌ترین جزئیات آن بپردازید. این ماد که با نام کامل Tango’s Classic Suit – Build-Your Own (Modular) در وبسایت Nexus Mods آپلود شده، به شما اجازه می‌دهد با بیش از یک میلیون گزینه مختلف لباس اسپایدرمن ایده‌آل خود را بسازید و آن‌ها را با نهایت جزئیات شخصی‌سازی کنید. نکته جالب این است که این گزینه‌ها با اقتباس از حضورهای اسپایدی در داستان‌های مختلف طراحی شده‌اند و منعکس کننده کار هنرمندانی هستند که در یک دوره وظیفه طراحی او را برعهده داشته‌اند. در صورت تمایل می‌توانید این ماد جذاب را با کلیک بر روی لینکی که در ادامه قرار می‌گیرد دانلود و نصب کنید:

دانلود ماد Tango's Classic Suit – Build-Your Own (Modular) برای مارولز اسپایدرمن

این ماد حجم بی‌نظیری از لباس‌ها را به بازی Marvel’s Spider-Man اضافه می‌کند

از نکات جالبی که در این ماد به چشم می‌خورد می‌توانیم به امکان تغییر حالت چشم‌ها و علامت عنکبوت روی سینه پیتر اشاره کنیم. اما امکان شخصی‌سازی ماد مورد بحث از این حرف‌ها پیچیده‌تر است و شما می‌توانید مواردی را تغییر دهید که به سختی می‌توان متوجه آن‌ها شد. برای مثال امکان تغییر رنگ و حالت کف کفش‌های پیتر پارکر هم وجود دارد تا اگر کسی خواست آن‌ها را عوض کند با محدودیت روبرو نشود.

در این میان طیف بزرگی از رنگ‌های مختلف هم وجود دارد که به کمک آن‌ها امکان عوض کردن رنگ لباس‌های مختلف هم به وجود می‌آید. برای مثال شما می‌توانید یکی از لباس‌های کلاسیک اسپایدی را انتخاب نمایید و سپس رنگ آن را به کلی تغییر دهید تا شاهد یک کاستوم کاملا متفاوت باشید. این ماد اولین محتوایی نیست که TangoTeds برای بازی مارولز اسپایدرمن درست کرده و پیش از این هم کارهای جالبی انجام داده است. به عنوان مثال او یک ماد برای نسخه مونث اسپایدی هم درست کرده بود که به لطف آن می‌شد جای مرد عنکبوتی را با اسپایدر گوئن، اسپایدرگرل و اسپایدر وومن عوض کرد.

تصاویری غیررسمی از بازی اسپایدرمن ۳ منتشر شدند

به گفته خود این فرد تمامی امکانات ماد مورد بحث باعث به وجود آمدن بیش از یک میلیون ظاهر مختلف می‌شوند که در نوع خود باورنکردنی است. حالا هم که هنوز از زمان عرضه بازی مارولز اسپایدرمن ۲ برای پی سی خبر نداریم، رفتن به سراغ این مادها و سرگرم کردن خود می‌تواند گزینه خوبی برای گیمرها باشد. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Screen Rant


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه کامپیوتر را به کنسول بازی تبدیل کنیم؟ آموزش تبدیل کامپیوتر به کنسول

آموزش تبدیل کامپیوتر به کنسول بازی از آن دست موضوعات محبوب و پرطرفدار حوزه گیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *