با بازی اکشن دو و نیم بعدی Antro مشابه Inside آشنا شوید

استودیو Gatera با همکاری شرکت سلکتا پلی از یک بازی اکشن معمایی پلتفرمر ریتمیک به نام Antro‌ رونمایی کردند که حال و هوایی، مشابه بازی Inside دارد. آنترو سعی می‌کند تا روند اکشن، معمایی و پلتفرینگ را با موسیقی جذاب شهری ترکیب می‌کند و یک گیم‌پلی هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد.

مدیر استودیو در بیانیه‌ی مطبوعاتی نوشته است که همکاری با بازی‌سازهای بااستعداد افتخارآمیز بوده و هیجان زیادی برای انتشار اطلاعات بیشتر در هفته‌ای آینده دارد. اما بازی Antro به چه می‌پردازد؟‌ داستان این بازی دو و نیم بعدی پس اس نابودی تمدن بشری رخ می‌دهد. تنها یک درصد از بشریت زنده مانده و آنها هم مجبور شده‌اند در زیرزمین زندگی کنند. آنترو، زیر شهر قدیمی بارسلونا برپا شده است. شهری تاریک و یک دخمه‌ی تمام‌عیار که به کورسوی امید آخرین بازماندگان تبدیل شده است.

شهر آنترو به طبقات مختلفی تقسیم شده است. مردمان آخرین طبقه محکوم به کار و بیگاری اجباری هستند و زنده ماندن آنها در گرو تقلا است. در عین حال مردمان طبقات بالا، حکمرانی می‌کنند و بار دیگر یک جامعه‌ی مسموم ایجاد شده است. حکومت شهر زیرزمینی آنترو خیلی سریع تغییر چهره داده و تمامیت‌خواه شده است. قدرت در چنگ یک ابر کمپانی بزرگ قرار گرفته است که تمامی بخش‌های زندگی بشر را کنترل می‌کند. خبری از آزادی بیان نیست، موسیقی و هنر ممنوع شده‌اند. به نظر شورشی در راه است.

روند ریتمیک بازی Antro

بازی Antro شما را به مکان‌های تاریک و تنگ متروپلیس بزرگ آنترو می‌برد. شما کنترل شخصیت اصلی بازی به نام نیچ (Nittch) را بر عهده می‌گیرد که مأموریت او، انتقال یک بسته‌ی اسرارآمیز به یک گیرنده‌ی ناشناس است. شما به آرامی محیط پیرامون را درک می‌کنید و خیلی سریع در دسته‌ی انقلابی‌ها قرار می‌گیرید. چرا این حکومت توتالیتر بدذات را نابود نکرد؟ این هدف شما در بازی جدید و متفاوت استودیو گاترا است. موسیقی شهری جذابی نیز همراه شما خواهد بود و صحنه‌های اکشن را تجربه خواهید کرد و هر بار در قلب داستان، فرو خواهید رفت.

نکته‌ی قابل‌توجه، ارائه یک روند ریتمیک است. گیم‌پلی بازی با ریتم موسیقی هیپ‌هاپ، دریل و آراندبی همراه می‌شود و در عین حال باید معماهایی را در سطح شهر حل کنید و گه گاهی نیز به پارکور بپردازید. صحنه‌های تعقیب و گریز نیز طراحی شده‌اند و باید آماده‌ی دویدن با آخرین توان ممکن باشید. آنچه باعث شده تا بازی Antro بیشتر از بقیه به چشم بیاید، پدید آمدن سناریوهای جالب، هماهنگ با ریتم موسیقی است. این روند را می‌توانید در تیزر تریلر منتشر شده ببینید.

بازی Antro در سال 2025 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: Gematsu


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ریمیک Splinter Cell از المان‌های مخفی‌کاری Metal Gear Solid الهام می‌گیرد

کارگردان Splinter Cell Remake می‌گوید که منبع الهام آن‌ها برای ساخت سیستم‌های مخفی‌کاری، بازی Metal …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *