بایننس جفت‌ارزهای جدیدی را برای نات‌کوین، فلوکی، فچ و لیر زیرو اضافه می‌کند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی بایننس در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده که پشتیبانی از چهار ارز دیجیتال برتر را افزایش می‌دهد. این ارزهای دیجیتال شامل اتحاد هوش مصنوعی فوق هوشمند (FET)، فلوکی (FLOKI)، نات‌کوین (NOT) و لیر زیرو (ZRO) هستند.

این خبر توجه بسیاری از فعالان بازار را به خود جلب کرده است. بایننس همچنین از توکن جدید ASI که حاصل از ادغام سه توکن فچ.ای‌آی (FET)، اوشن پروتکل (OCEAN) و سینگولاریتی‌نت (AGIX) است، اعلام حمایت کرده است.

بر اساس بیانیه جدید این صرافی، بایننس جفت‌ارزهای جدیدی را برای این رمزارزها با مارجین یو‌اس‌دی کوین (USDC) معرفی کرده است.

خرید سریع NOT!
با یک کلیک نات کوین (NOT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید NOT


این جفت‌ارزها شامل FET/USDC، FLOKI/USDC، NOT/USDC و ZRO/USDC هستند. این جفت‌ارزها در هر دو حالت معاملات مارجین کراس و مارجین ایزوله در دسترس هستند.

به نظر می‌رسد معرفی این جفت‌ارزهای معاملاتی، یک تلاش حساب‌شده از سوی بایننس برای جذب علاقه‌مندان به فچ.ای‌آی، فلوکی، نات‌کوین و لیر زیرو باشد.

از طرفی، فعالان بازار در انتظار رالی آلت‌کوین‌ها هستند که دلیل آن، خوش‌بینی نسبت به تایید و آغاز به کار صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم در آمریکا در این هفته عنوان شده است. همچنین، هیجان اخیر پیرامون ETF اسپات سولانا نیز علاقه معامله‌گران به آلت‌کوین‌ها را افزایش داده است.

پس از اعلام این خبر، قیمت فچ.‌ای‌آی تغییر چندانی نداشت، ولی حجم معاملات آن با ۱۲ درصد افزایش به ۱۴۷.۴۷ میلیون دلار رسید.

قیمت فلوکی پس از رسیدن به بالاترین سطح روزانه خود در محدوده ۰.۰۰۰۱۴۸۸ دلار، اکنون کمی کاهش یافت و با ۳ درصد رشد روزانه، در محدوده ۰.۰۰۰۱۴۵۷ دلار قرار دارد.

قیمت نات‌کوین نیز با بیش از ۴ درصد رشد روزانه به ۰.۰۱۵۹ دلار رسید، در همین زمان، لیر زیرو با ۰.۹۳ درصد رشد روزانه در محدوده قیمتی ۳.۹۳ دلار معامله می‌شود و حجم معاملات روزانه آن با ۲۰ درصد کاهش به ۳۸۹.۳۳ میلیون دلار رسیده است.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بای‌بیت با پشت سر گذاشتن کوین‌بیس، جایگاه دومین صرافی بزرگ را از آن خود کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه صرافی ارزهای دیجیتال بای‌بیت (Bybit) مستقر در سنگاپور، با پیشی گرفتن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *