بایرن مونیخ یا منچستریونایتد؟ ماتیاس دلیخت پس از یورو تصمیمش را می‌گیرد

طرفداری | فروش ماتیاس دلیخت با حقوق ناخالص 16 میلیون یورویی‌‌اش که سالیانه آن را دریافت می‌کند، یکی از برنامه‌های مکس ابرل عضو هیئت مدیرۀ بایرن مونیخ برای اصلاح ساختار حقوقی این باشگاه است.

اکنون نیز با حضور هیروکی ایتو و جذب احتمالی یوناتان تا، این بازیکن هر لحظه به درهای خروجی نزدیک‌تر می‌شود. در این شرایط نیز منچستریونایتد به جذب این مدافع هلندی علاقه‌مند شده و در حال حاضر جدی‌ترین مشتری او بر شمرده می‌شود.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ و کری هاو از اسکای آلمان؛ منچستریونایتد مذاکرات خود را با ماتیاس دلیخت آغاز کرده و البته تاکنون هیچ تماسی بین دو باشگاه برقرار نشده است. این بازیکن نیز اکنون آماده ترک بایرن مونیخ و پیوستن به جمع شیاطین سرخ است؛ زیرا قصد ندارد گزینه چهارم یا پنجم برای خط دفاع باشد.

هر چند دلیخت تنها پس از پایان کار تیم ملی هلند در یورو 2024 تصمیمش را خواهد گرفت. تصمیم او بستگی به گفت‌وگوهایش با سران بایرن مونیخ و ونسان کمپانی دارد. دلیخت در مونیخ احساس خوبی دارد اما نمی‌خواهد گزینه چهارم یا پنجم باشد و به همین خاطر، احتمال جدایی‌اش وجود دارد. گفتنی است قرارداد دلیخت با باواریایی‌ها تا سال 2027 اعتبار دارد و هنوز سه فصل دیگر از آن باقی‌مانده است.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سرمربی پرسپولیس وارد تهران شد + عکس

| ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ ۰۵:۱۵:۰۴ | | خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس دقایقی قبل با استقبال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *