باگ آزار دهنده iMessage در iOS 18 صدای کاربران را درآورد

پس از عرضه iOS 18، کاربرانی زیادی باگ آزار دهنده‌ای را در اپلیکیشن iMessage مشاهده و گزارش کرده‌اند.

اپل روز دوشنبه iOS 18 را منتشر کرد و اکنون با گذشت چند روز، متاسفانه گزارشات متعددی از وجود باگ بسیار آزاردهنده به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد این باگ برنامه iMessage را تحت تأثیر قرار می‌دهد و تنها با انجام یک کار خاص خود را بروز می‌دهد.

طبق گزارشات، این باگ زمانی فعال می‌شود که فردی واچ فیسی را از اپل واچ خود در iMessage با شما به اشتراک بگذارد. اگر از iOS 18 استفاده می‌کنید و پیامی مبنی بر دریافت واچ فیس مشاهده کردید، به هیچ عنوان به آن پاسخ ندهید.

اگر به طور خاص به پیام دریافت واچ فیس، پاسخ دهید، موقع باز کردن مکالمه مورد نظر، اپلیکیشن iMessage مکرراً خراب و اجرای آن متوقف می‌شود. این اپلیکیشن به قدری از کار می‌افتد که ممکن است مانع از تعامل شما با سایر چت‌ها نیز شود.

این باگ علاوه بر دریافت کننده، فرستنده واچ فیس را نیز تحت تاثر قرار می‌دهد و وی را به همان مشکلاتی که در بالا اشاره شد دچار می‌کند.

تا برطرف شدن این باگ از سوی اپل، می توانید کل مکالمه مورد نظر را حذف کنید، اما به احتمال زیاد به دلیل تکرار دفعات خراب شدن برنامه Messages احتمالاً موفق به انجام این کار نشوید. حتی اگر موفق هم شوید، این بدان معناست که کل آن مکالمه را با تمام تاریخچه اش عکس‌ها و ویدیوهایی که ذخیره نشده‌اند را از دست خواهید داد.

اگر مکالمه را حذف کنید و سپس آن را از محل حذف شده‌های اخیر بازیابی کنید، باگ مجدداً فعال می‌شود، بنابرین این راه حل هم دردی را دوا نمی‌کند. اپل احتمالاً این مشکل را در اولین به‌روزرسانی iOS 18 که احتمالاً iOS 18.0.1 نامیده شود برطرف خواهد کرد که البته انتظار نمی‌رود به این زودی‌ها ارائه شود.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

امکان همگام سازی اعلانات در تمامی دستگاه‌های اندروید با آپدیت اندروید ۱۵

شرکت گوگل قصد دارد با ارائه قابلیتی جدید امکان همگام سازی اعلانات را در تمامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد