باندل ویژه کنسول PS5 به مناسبت ۳۰ سالگی پلی استیشن معرفی شد

سونی به مناسبت سی‌امین سالگرد تاسیس بخش گیمینگ شرکت، مجموعه‌ای از کنسول‌ها و لوازم جانبی پلی استیشن ۵ را معرفی کرده است که زیبایی پلی استیشن وان را به رخ می‌کشند. شما می‌توانید نسخه دیجیتال پلی استیشن ۵ یا پلی استیشن ۵ پرو را در رنگ خاکستری کلاسیک داشته باشید. این باندل ویژه در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۲۴ (۱ آذر ۱۴۰۳) روانه بازار و قفسه‌های فروشگاه می‌شوند.

دانلود از آپارات

باندل پلی استیشن ۵ پرو شامل کنسول، دوال‌سنس، دوال‌سنس اج و شارژر دوال‌سنس می‌شود. همچنین یک پایه عمودی و تعدادی آیتم مانند گیره کابل براساس اشکال پلی استیشن در این باندل موجود هستند.

باندل پلی استیشن ۵ دیجیتال نیز شامل همه موارد فوق خواهد بود؛ البته تنها با یک کنترلر دوال‌سنس. همچنین می‌توانید نسخه ویژه پلی استیشن پورتال، دوال‌سنس و دوال‌سنس اج را به صورت جداگانه و بدون باندل خریداری کنید.

توجه داشته باشید که این اقلام در تعداد محدودی تولید خواهند شد. باندل پلی استیشن ۵ پرو تنها ۱۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه خواهد داشت و شماره تولید هر کنسول روی آن درج شده است. پیش‌خرید این اقلام طبق برنامه زیر انجام می‌شود:

  • باندل پلی استیشن ۵ پرو | پلی استیشن پورتال | دوال‌سنس اج: ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۵ مهر ۱۴۰۳) از‌طریق پلی استیشن دایرکت و خرده‌فروشان
  • باندل پلی استیشن ۵ دیجیتال: ۱۰ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۹ مهر ۱۴۰۳) از طریق خرده‌فروشان و ۵ مهر ۱۴۰۳ از‌طریق پلی استیشن دایرکت
  • دوال‌سنس معمولی: ۵ مهر ۱۴۰۳ از‌طریق خرده‌فروشان

در همین حال پلی استیشن ۵ پرو معمولی نیز در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۷ آبان ۱۴۰۳) با قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/400305-playstation-30th-anniversary-ps5-bundle/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

عملکرد نسخه کامپیوتر Final Fantasy 16 چگونه بوده است؟

بیش از یک سال پیش بازی Final Fantasy 16 به صورت انحصاری برای کنسول پلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد