بالاخره آپدیت Windows 11 23H2 منتشر شد

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره ساعاتی قبل مایکروسافت نسخه جدید 23H2 ویندوز 11 را برای تمامی کاربران این سیستم‌عامل در سراسر جهان در دسترس قرار داد. این آپدیت بزرگ با قابلیت‌های جدید متعددی همراه است و نصب آن به کلیه کاربران ویندوز 11 توصیه می‌شود.

مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرد آپدیت Windows 11 23H2 حالا برای کلیه کاربران و کامپیوترهای سازگار با ویندوز 11 در دسترس است و می‌توانند مستقیماً از طریق منوی تنظیمات ویندوز 11 را به نسخه جدید 23H2 آپدیت کنند.

انتشار عمومی آپدیت Windows 11 23H2

برای دریافت جدیدترین نسخه ویندوز 11 در سال 2024 کافی است به منوی Settings رفته و گزینه Check for updates را پیدا کنید. پس از آن در دسترس بودن نسخه جدید و نصب آن آغاز می‌شود. این آپدیت به بهبود کارایی و امنیت ویندوز 11 کمک چشمگیری می‌کند.

در صورتی که شما هم از نسخه 22H2 ویندوز 11 استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید به زودی مایکروسافت به پشتیبانی از آن پایان می‌دهد، بنابراین نصب نسخه جدید Windows 11 23H2 ایده خوبی است.

در همین رابطه بخوانید:

تغییر زمان بندی آپدیت ویندوز توسط مایکروسافت؛ اول AI PC بعد بقیه

آپدیت 23H2 ویندوز 11 چیزی ورای بهبودهای امنیتی است و انبوهی از قابلیت‌های هیجان‌انگیز را با خود دارد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان مدیریت بهتر پنجره‌ها در تسک‌بار، ولوم میکسر جدید با امکان کنترل نورپردازی RGB در کنار پشتیبانی از فایل‌های 7Z و RAR را برشمرد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

۲ شهید در پی بمباران بیمارستان «معمدانی» غزه + فیلم

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از رسانه‌های فلسطینی، سازمان دفاع مدنی غزه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد