بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 را می‌توانید آفلاین تجربه کنید

به‌تازگی فهرستی از پرسش‌های متداول منتشر شده و به‌لطف آن اطلاعات بیشتری از بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در اختیار طرفداران قرار گرفته است.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 که توسط استودیوی سازنده به‌عنوان بهترین بازی اکشن امسال معرفی شده است، هنوز چند هفته تا انتشار فاصله دارد. استودیوی سیبر اینتراکتیو به وسیله پستی در انجمن استیم مجددا تایید کرد که مراحل ساخت بازی به پایان رسیده است و هم‌اکنون در حال پولیش و آماده‌سازی آن برای عرضه هستند.

در همین حال تیم سازنده فهرستی از پرسش‌های متداول را نیز منتشر کردند و به وسیله آن اطلاعات مفیدی را با طرفداران به اشتراک گذاشتند. کسانی که نسخه اول را بازی نکرده‌اند همچنان می‌توانند از دنباله آن لذت ببرند؛ زیرا نسخه دوم داستان جدیدی را روایت خواهد کرد و در عین حال، میزبان برخی از شخصیت‌های قدیمی نیز خواهد بود.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 از روز اول عرضه در سرویس GeForce Now قرار خواهد گرفت. متاسفانه امکان پری‌لود بازی وجود نخواهد داشت. قابلیت کوآپ نیز فقط به‌صورت آنلاین در دسترس خواهد بود. اگرچه این بازی دارای کمپین آفلاین است، اما در صورت قطع ارتباط با سرورها پیشرفت در حالت PvE متوقف خواهد شد.

استودیوی سازنده همچنین اظهار داشت که کمپین بازی ۱۰ تا ۱۲ ساعت طول می‌کشد و این زمان به درجه دشواری که انتخاب می‌کنید بستگی خواهد داشت. درنهایت نیز اعلام شد که مشخصات مورد نیاز برای اجرای بازی روی رایانه‌های شخصی طی دو هفته آینده اعلام می‌شود. بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/370320-space-marine-2-story-offline/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تصویر مفهومی جدید بازی Astro Bot به شخصیت‌های حذف شده اشاره می‌کند

تصویر منتشر شده از یک طرح هنری مفهومی جدید نشان می‌دهد که قهرمان فرنچایز Fat …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد