بازی Splitgate 2 معرفی شد

استودیو 1047 Games رسما بازی Splitgate 2 را با یک تریلر سینمایی معرفی کرد که قرار است در سال 2025 منتشر شود. این تریلر ممکن است شامل گیم پلی نباشد، اما مکانیک‌های گیمپلی، سلاح‌ها و مراحل مختلف را به نمایش می‌گذارد.

بازی Splitgate 2 از طریق Steam و فروشگاه Epic Games بر روی رایانه شخصی در دسترس خواهد بود. همچنین برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X|S منتشر خواهد شد. هم اکنون طرفداران می‌توانند این بازی را در wishlist خود قرار دهند.

بازی Splitgate یک بازی تیرانداز رایگان است که دارای پورتال‌هایی شبیه به بازی Portal است. این بازی آخرین بار در سپتامبر 2022 به‌روزرسانی شد. پس از به‌روزرسانی نهایی، توسعه‌دهندگان تأیید کردند که در حال ساخت یک بازی جدید در دنیای Splitgate با استفاده از موتور Unreal هستند. استودیو 1047 Games نیز امروز اعلام کرد: ما چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن در ماه اوت خواهیم داشت. آنها همچنین تایید کردند که بازی رایگان خواهد بود. سازندگان بازی Splitgate 2 را به عنوان یک تیرانداز AAA چند نفره توصیف می‌کنند که مدل‌های شخصیتی کاملاً جدید، نقشه‌های جدید، سلاح‌های جدید و حتی پورتال‌های جدید خواهد داشت.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی Stalker 2 با نرخ 25 فریم در ثانیه روی سری اس اجرا می‌شود

سازندگان بازی Stalker 2 در حاشیه‌ی نمایشگاه گیمزکام 2024، مصاحبه‌ای با رسانه‌ی Wccftech داشته‌اند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد