بازی Persona 6 دو شخصیت اصلی خواهد داشت

با وجود اینکه بازی پرسونا ۶ (Persona 6) به صورت رسمی معرفی نشده است، اما اکنون اطلاعات جدیدی از آن لو رفته است. 

به گفته منابع داخلی، Persona 6 در حال حاضر برای عرضه در تابستان 2025 برنامه‌ریزی شده و بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که بین ماه‌های جولای و آگوست به دنیای جدید و پرماجرای این بازی ورود کنند.

طبق شایعات پرسونا ۶ دو شخصیت اصلی به نام‌های کورو (Kuro) و شیرو (Shiroدارد که هرکدام نمایانگر دوگانگی‌های مختلفی هستند. هرچند یکی از این دو شخصیت (مرد) اولویت بیشتری در داستان خواهد داشت، اما هر دوی آ‌ن‌ها نقش پررنگی در گیم‌پلی دارند. این دوگانگی همچنین در تم اصلی بازی نیز دیده می‌شود که ترکیبی از رنگ‌های سبز، سیاه و سفید خواهد بود.

داستان بازی در محیطی هنری و مدرن روایت می‌شود، جایی که دانش‌آموزان یک مدرسه هنری با تضادهای میان هنر مدرن و سنتی روبرو خواهند شد. از نقاشی و موسیقی گرفته تا نوشتن، بازی با پرداختن به این هنرها تجربه‌ای عمیق و چند لایه به بازیکنان ارائه می‌دهد.

Persona 6 همچنین قرار است به عنوان یک بازی نیمه-جهان باز طراحی شود، به طوری که محیط‌های گسترده و متنوع آن بازیکنان را به کاوش‌های بیشتری ترغیب خواهد کرد. سازندگان برنامه‌ریزی کرده‌اند که پس از عرضه، DLCهای متعدد و بسته‌های الحاقی کوچکتر و بزرگ‌تری را برای شخصی‌سازی بیشتر اعضای گروه و شخصیت‌های اصلی به بازیکنان ارائه دهند.

انتظار می‌رود که سری بازی پرسونا از انحصار پلی استیشن خارج شده باشد و Persona 6 برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دست ساخت قراردارد. 


منبع: https://vigiato.net/p/499581

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Farmers Life V1.0.24 – P2P برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد