بازی NBA 2K25 به‌صورت رسمی معرفی شد؛ پوسترها، تاریخ عرضه و قیمت

اختصاصی طرفداری | بدون تردید بازی NBA 2K بهترین بازی شبیه‌ساز درباره‌ی ورزش بسکتبال است که هر ساله نسخه جدید آن توسط شرکت 2K ارائه می‌شود. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه سالانه این بازی، شرکت 2K، به‌صورت رسمی اطلاعات کاملی از جزئیات بازی جدید خود یعنی NBA 2K25 را اعلام کرده است.

این بازی در چهار نسخه مختلف شامل نسخه استاندارد، نسخه زنان، نسخه تالار مشاهیر و نسخه آل استار عرضه خواهد شد که هر کدام از این نسخه‌ها دارای پوستر جداگانه، قیمت و محتوای متفاوت هستند. در این مطلب ما به صورت تفکیک شده، اطلاعات هر نسخه را به صورت کامل آورده‌ایم که در ادامه می‌توانید این اطلاعات را مشاهده کنید.

نسخه Standard Edition

طرح جلد نسخه Standard Edition

نسخه استاندارد شامل بازی اصلی است و برای کنسول‌های PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One و PC عرضه خواهد شد همچنین قیمت این نسخه 70 دلار (حدود 4 میلیون تومان) خواهد بود. این نسخه از بازی برای کنسول نینتندو سوییچ به صورت جداگانه منتشر خواهد شد که قیمت آن 60 دلار (حدود 3 میلیون و پانصد هزار تومان) خواهد بود. بازیکنان می‌توانند نسخه استاندارد را هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت فیزیکی خریداری کنند.

برای طرح جلد نسخه Standard Edition از تصویر جیسن تیتم، مهاجم بوستون سلتیکس، استفاده شده است. تیتم 26 ساله افتخاراتی همچون پنج بار ستاره آل استار، برنده مدال طلا در بازی‌های المپیک 2020 و عضویت در تیم ملی مردان ایالات متحده برای بازی‌های المپیک 2024 در کارنامه خود می‌بیند. این ستاره بسکتبال چند ماه پیش اولین قهرمانی خود در NBA را به دست آورد.

نسخه WNBA Edition

ظرح جلد نسخه WNBA Edition

این نسخه تنها برای دو کنسول PS5 و Xbox Series X/S در دسترس خواهد و قیمت آن 70 دلار (حدود 4 میلیون تومان) است. همچنین بازیکنان تنها نسخه فیزیکی آن را می‌توانند خریداری کنند.

کسانی که نسخه NBA 2K25 WNBA Edition را خریداری کنند، A’ja Wilson، مهاجم تیم بسکتبال زنان لاس وگاس اکس را روی جلد خود خواهند دید. افتخاراتی همچون کسب MVP در فینال سال 2023 که با قهرمانی تیم او همراه بود، دو بار MVP WNBA و همچنین شش آل استار در کارنامه او ثبت شده است. ویلسون همچنین مدال طلای بازی‌های المپیک 2020 را به خانه برد و امسال دوباره نماینده ایالات متحده در بازی‌های المپیک 2024 خواهد بود.

نسخه All-Star Edition

طرح جلد نسخه All-Star Edition

قیمت این نسخه از بازی 100 دلار (حدود 5 میلیون و هشتصد هزار تومان) است و برای کنسول‌های PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One, Switch و PC عرضه خواهد شد. از تصویر جیسن تیتم و ویلسون به صورت مشترک روی جلد این بازی استفاده شده است.

محتوای نسخه All-Star Edition:

  • دریافت 100 هزار VC

محتوای بخش MyTeam:

  • 10 کارت بازیکن «سه بازیکن قطعاً دارای ریتینگ بالاتر از 89 خواهد بود»
  • 3 کارت Diamond Shoe 
  • 3عدد Takeover Boost
  • یک کارت Amythyst Coach

محتوای بخش MyCareer:

  • 150 عدد Skill Boosts برای 25 بازی
  • 75 عدد Gatorade Boosts برای 25 بازی
  • اسکین Electric Skateboard
  • تی‌شرت مخصوص با طرح بازیکنان روی جلد بازی

نسخه Hall of Fame Edition

طرح جلد نسخه Hall of Fame Edition

این نسخه از بازی با قیمت 150 دلار (حدود 8 میلیون و هفتصد هزار تومان) برای کنسول‌های PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One و PC عرضه خواهد شد. بازیکنان تنها تا دو روز پس از انتشار بازی؛ یعنی تا تاریخ 18 شهریور 1403 برای خرید این نسخه فرصت دارند.

برای تصویر روی جلد این نسخه از یک عضو جدید تالار مشاهیر که دارای افتخاراتی همچون کسب هشت بار ستاره NBA و برنده مسابقه افسانه‌ای 2000 NBA Dunk استفاده شده است؛ یعنی وینس کارتر.

محتوای نسخه Hall of Fame Edition:

  • تمام محتوای نسخه All-Star Edition
  • 12 ماه اشتراک NBA League Pass
  • در بخش MyCareer دریافت رایگان لباس بازیکن روی جلد
  • فصل اول Pro Pass

 

تمام نسخه‌های این بازی در تاریخ جمعه 16 شهریور 1403 برای تمامی کنسول‌های نسل هشتم و نهم عرضه خواهد شد.

 

*برای تبدیل قیمت بازی به ریال، قیمت هر دلار 58000 تومان در نظر گرفته شده است.

برای مشاهده جدیدترین اخبار و مطالب بازی NBA 2K25 به صفحه اختصاصی گیم در سایت طرفداری مراجعه کنید.


منبع: https://www.tarafdari.com/node/2490021

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

افتتاح مجموعه ورزشی جوانمردان در تبریز

۰۰:۱۶ – ۱۰ مرداد ۱۴۰۳  مجموعه ورزشی جوانمردان تبریز شامل زمین تنیس، سالن ورزش‌های رزمی، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد