بازی Kena: Bridge of Spirits برای Xbox عرضه می‌شود

بازی Kena: Bridge of Spirits به طور رسمی برای کنسول‌های ایکس باکس معرفی شد. در ماه آوریل، رتبه بندی بازی توسط ESRB برای نسخه Xbox منتشر شد. توسعه دهنده بازی، Ember Lab، اکنون تایید کرده است که این بازی برای کنسول‌های مایکروسافت عرضه می‌شود. این بازی در تاریخ 15 آگوست برای Xbox Series X ،Xbox Series S و Xbox One منتشر خواهد شد. نسخه ایکس باکس شامل محتوای انحصاری از جمله کلاه‌هایی با مضمون دزدان دریایی، دوستان منحصر به فرد Kena و پوست طلایی خواهد بود. نسخه Xbox Series X یک نسخه فیزیکی Premium نیز دریافت خواهد کرد که شامل یک موسیقی متن و یک برچسب است.

Josh Grier، مدیر شرکت Ember Lab در بیانیه‌ای گفت: ما هیجان زده‌ایم که داستان Kena را به مخاطبان جدیدی در پلتفرم‌های Xbox ارائه می‌کنیم. به عنوان اولین بازی ما، Kena برای همه افراد حاضر در استودیو ارزش زیادی دارد و تیم هیجان زده است که ماجراجویی Kena را با بازیکنان بیشتری به اشتراک بگذارد. ما واقعا امیدواریم که همه از ملاقات با Kena و دوستانش لذت ببرند.

Kena در ابتدا برای PS5، PS4 و PC در سپتامبر 2021 منتشر شد و با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد و امتیازات 81 (PS5) و 83 (PC) را در سایت Metacritic کسب کرد.

 

The post بازی Kena: Bridge of Spirits برای Xbox عرضه می‌شود appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *