بازی Helldivers 2 رکورد فروش پلی استیشن را شکست

به عنوان بخشی از اعلام درآمد سونی، این شرکت اعلام کرد که بازی Helldivers 2 در زمان عرضه 12 میلیون نسخه فروخته تا به سریع‌ترین فروش بازی پلی‌استیشن در تمام دوران تبدیل شود. این رقم فروش در 12 هفته اول عرضه بر روی کنسول PS5 و PC به دست آمده است. سریع‌ترین فروش قبلی پلی استیشن بازی God of War Ragnarok بود که در هفته اول 5 میلیون نسخه فروخت.

Johan Pilestedt، مدیر عامل استودیو Arrowhead، توسعه‌دهنده Helldivers 2، به خاطر این دستاورد بزرگ از همه تشکر کرد. وی افزود که تعداد نسخه های فروخته شده Helldivers 2 تاکنون 12 میلیون است که از جمعیت سوئد، 10.5 میلیون که Arrowhead در آن مستقر است، بیشتر است. این بازی حدود 150000 بازیکن در سوئد دارد.

سونی در جریان گزارش درآمد خود گفت که Helldivers 2 یک موفقیت بسیار فراتر از انتظارات بوده است. Helldivers 2 در حال حاضر بزرگترین فروش سونی در رایانه‌های شخصی تا به امروز است. سونی اضافه کرد که این بازی به میزان قابل توجهی به فروش و سود در سه ماهه آخر شرکت کمک کرد. علاوه بر این، Helldivers 2 به افزایش تعداد کاربران فعال ماهانه پلی استیشن، 118 میلیون مشترک، کمک کرد که 9 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. کل زمان بازی در پلی استیشن در ماه مارس به طور خاص نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.

بازی Helldivers 2 بیشترین آمار دانلود بازی روی کنسول PS5 در ایالات متحده، از زمان عرضه آن در ماه فوریه، را به خود اختصاص داده است. در ایالات متحده، این بازی پرفروش‌ترین بازی سال تاکنون است.

The post بازی Helldivers 2 رکورد فروش پلی استیشن را شکست appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *