بازی Frostpunk 2 تا اوایل مهر ماه تاخیر خورد

استودیو  11 Bit به تازگی اعلام کرده است که بازی موردانتظار Frostpunk 2 با دو ماه تاخیر و در سپتامبر/شهریور منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار جدید بازی فراست پانک 2، روز 25 سپتامبر برابر با چهارم مهر اعلام شد.

در آپدیت جدیدی که برای صفحه Steam این بازی منتشر شده، کارگردانان Frostpunk 2، یعنی Jakub Stokalski و Łukasz Juszczyk، اعلام می‌کنند که این اثر با تاخیر عرضه خواهد شد. به گفته این دو، بازی در حال بزرگتر و بهتر شدن است، اما تیم آن‌ها همچنان به زمان بیشتری برای اعمال تغییرات ناشی از بازخوردهای مخاطبین نیاز دارد. منظور از این بازخوردها، انتقادات و پیشنهاداتی است که بازیکنان به نسخه بتای بازی دادند.

این دو می‌نویسند: «قبل از اینکه به چیزهای جدیدی که (به بازی) اضافه شده‌اند بپردازیم، یک نقطه ضعف وجود دارد که باید با آن روبه‌رو شویم. همانطور که بازخوردهای شما را تجزیه و تحلیل کردیم و چیزهایی را که می‌خواهیم به بازی اضافه کنیم، اولویت‌بندی کردیم، متوجه شدیم که برای اجرای درست آن‌ها به زمان بیشتری احتیاج داریم. به همین دلیل است که ما این تصمیم سخت را گرفتیم تا انتشار Frostpunk 2 را، به 20 سپتامبر 2024 (30 شهریور 1403) موکول کنیم.»

کارگردانان از ویژگی‌های جدید اضافه شده به Frostpunk 2 می‌گویند

از موارد تازه‌ای که در روند توسعه به Frostpunk 2 اضافه شده‌اند، می‌شود به مواردی مثل پیشرفت‌های گسترده در UI و UX بازی، مدیریت دقیق‌تر نیروهای کار و مواردی از این دست اشاره کرد. همچنین ویژگی‌ جدیدی هم به شهر بازی اضافه شده که zoom stories نام دارد. این فیچر به بازیکنان اجازه می‌دهد که شهروندان و روند کارهای آنان را از نزدیک تماشا کنند.

در آپدیت اسوتکالسکی و یوشچیک آمده است: «در نظرسنجی از نسخه بتا، شما اشاره کردید که پس از تغییر مقیاس بازی، نزدیکی و وابستگی خود به شهروندانتان را از دست داده‌اید. در واقع، Frostpunk 2 در مقیاس بسیار بزرگتری اجرا می‌شود، اما ما می‌خواهیم به شما فرصتی بدهیم تا حتی در این صورت هم، تا حد امکان به شهروندان خود نزدیک بمانید. به همین دلیل ما ویژگی zoom stories را به بازی اضافه خواهیم کرد تا شما بتوانید زندگی روزمره شهروندان را از نزدیک تماشا کنید.»

Frostpunk 2 در ابتدا قرار بود تا در 25 جولای عرضه شود، اما همانطور که پیش‌تر اشاره شد، این بازی با دو ماه تاخیر و در تاریخ 25 سپتامبر، برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بازخوردها به نسخه بتای بازی هم تا حد زیادی مثبت بود و خیلی‌ها اعتقاد داشتند که اگرچه مساحت دنیای بازی بسیار گسترده‌تر از نسخه اول شده، اما همچنان حس و حال بازی اصلی را در خود حفظ کرده است و نوید یک دنباله موفق را می‌دهد.

منبع: WCCFtech


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

یوبیسافت بخشی از سازندگان اسپلینتر سل و پرنس آف پرشیا ریمیک را اخراج کرد

شرکت یوبیسافت به خاطر پاره‌ای از دلایل ۳۳ نفر از کارمندانش در شعبه تورنتو کشور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *